This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017429%21RIV09-MSM-27510___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017429%21RIV09-MSM-27510___
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with problem of measuring customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. The contribution assesses the value of different methods used for the loyalty measurement. Příspěvek se zbývá problematikou měření věrnosti zákazníků. V článku jsou klasifikovány různé typy věrnosti. Příspěvek rovněž hodnotí hodnotu různých metod pro měření věrnosti zákazníků. The paper deals with problem of measuring customer loyalty. It classifies the types of loyalty and disloyalty. The contribution assesses the value of different methods used for the loyalty measurement.
dcterms:title
The Methods of Measuring Loyalty Metody měření věrnosti The Methods of Measuring Loyalty
skos:prefLabel
The Methods of Measuring Loyalty Metody měření věrnosti The Methods of Measuring Loyalty
skos:notation
RIV/61989100:27510/06:00017429!RIV09-MSM-27510___
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n11:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n4:7679726
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
485126
n3:idVysledku
RIV/61989100:27510/06:00017429
n3:jazykVysledku
n16:eng
n3:klicovaSlova
Satisfaction; loyalty; disloyalty; duplication; measuring loyalty
n3:klicoveSlovo
n5:duplication n5:Satisfaction n5:loyalty n5:disloyalty n5:measuring%20loyalty
n3:kontrolniKodProRIV
[A4DCD1B8D8F6]
n3:mistoVydani
Liberec
n3:nazevZdroje
New Trends in Marketing
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n3:tvurceVysledku
Spáčil, Vojtěch
s:numberOfPages
4
n14:hasPublisher
Technická univerzita v Liberci
n15:isbn
80-7372-061-2
n6:organizacniJednotka
27510