This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F05%3A00011834%21RIV06-GA0-27510___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F05%3A00011834%21RIV06-GA0-27510___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Článek se zabývá rostoucím významem marketingu vztahů při procesu řízení obce. Nejprve je tento druh marketingu vymezen z chronologické a funkční perspektivy a posléze empirické analýzy ukazují, že v municipální praxi existuje poměrně silné povědomí o využití marketingu vztahů. The article deals with growing importance of relationship marketing in the process of municipal management. At first, this sort of marketing is delimitated from chronological and functional perspectives. Subsequently, empirical analyses show that there is quite great awareness of the advantages of relationship marketing in everyday municipal practice. Článek se zabývá rostoucím významem marketingu vztahů při procesu řízení obce. Nejprve je tento druh marketingu vymezen z chronologické a funkční perspektivy a posléze empirické analýzy ukazují, že v municipální praxi existuje poměrně silné povědomí o využití marketingu vztahů.
dcterms:title
Marketing vztahů a jeho využití při řízení obce Marketing vztahů a jeho využití při řízení obce Relationship marketing and its utilisation in municipal marketing
skos:prefLabel
Marketing vztahů a jeho využití při řízení obce Relationship marketing and its utilisation in municipal marketing Marketing vztahů a jeho využití při řízení obce
skos:notation
RIV/61989100:27510/05:00011834!RIV06-GA0-27510___
n4:strany
493-499
n4:aktivita
n5:P
n4:aktivity
P(GA402/05/0585)
n4:dodaniDat
n6:2006
n4:domaciTvurceVysledku
n20:7762968
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
528898
n4:idVysledku
RIV/61989100:27510/05:00011834
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
relationship marketing; municiality; management
n4:klicoveSlovo
n12:municiality n12:management n12:relationship%20marketing
n4:kontrolniKodProRIV
[F997AAAAEAD7]
n4:mistoKonaniAkce
Cheb
n4:mistoVydani
Plzeň
n4:nazevZdroje
REGIO 2005. Konkurenceschopnost podniků a regionů v EU a ve světě
n4:obor
n18:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n8:GA402%2F05%2F0585
n4:rokUplatneniVysledku
n6:2005
n4:tvurceVysledku
Sucháček, Jan
n4:typAkce
n15:EUR
n4:zahajeniAkce
2005-09-15+02:00
s:numberOfPages
6
n14:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n10:isbn
80-7043-432-5
n13:organizacniJednotka
27510