This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F05%3A00009923%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F05%3A00009923%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Článek se zabývá vývojem výuky expertních systémů a umělé inteligence na EkF TU VŠB a návrhem jeho dalšího rozšíření v důsledku technické podpory, kterou nabízí současná technická vybavenost školy hardware i software.Současná společnost předpokládá základní změny v kontextu podnikání. V této nové situaci, která je charakterizována globalizací a digitální revolucí musí dojít i ke změně přístupu při výuce znalostního managmentu.Znalosti jsou v současné době klíčovým faktorem produkce a konkurenceschopnosti. Dochází ke změně chápání podnikových hodnot a přechodu od tradičního hmotného majetku k nehmotnému. Vychází se z toho, že stroje apod. mohou být nabyty všemi organizacemi, kdežto znalosti (know-how) a dovednosti ke zlepšení produktů a služeb nelze tak lehce získat jako hmotný majetek.V tomto kontextu reprezentují znalosti klíčové zdroje, které jsou ve značné míře využívány k dosažení cílů organizace a k jako takovým se k nim musí přistupovat i ve výuce. Tento článek se o to pokusí. Present-day society it is assumed basic changes in context of business. In those new situation that is characteristic of globalization and digital revolution must get to changes of access at education knowledge management.Knowledge are at present time crucial problem of performance and competitive advantage. Happen to changes comprehension business funds and crossing from conventional tangible property to intangible. Started of what do you machinery and the like may be acquisition by all the organization, whereas knowledge (know-how) and acquirements to improvement product and services it is impossible so lightly obtain like tangible property.In the context represent knowledge crucial sources, that are in considerable measurement exploitation to achievement organizational goals and to in itself to they must approach and in education. This article try described it. Článek se zabývá vývojem výuky expertních systémů a umělé inteligence na EkF TU VŠB a návrhem jeho dalšího rozšíření v důsledku technické podpory, kterou nabízí současná technická vybavenost školy hardware i software.Současná společnost předpokládá základní změny v kontextu podnikání. V této nové situaci, která je charakterizována globalizací a digitální revolucí musí dojít i ke změně přístupu při výuce znalostního managmentu.Znalosti jsou v současné době klíčovým faktorem produkce a konkurenceschopnosti. Dochází ke změně chápání podnikových hodnot a přechodu od tradičního hmotného majetku k nehmotnému. Vychází se z toho, že stroje apod. mohou být nabyty všemi organizacemi, kdežto znalosti (know-how) a dovednosti ke zlepšení produktů a služeb nelze tak lehce získat jako hmotný majetek.V tomto kontextu reprezentují znalosti klíčové zdroje, které jsou ve značné míře využívány k dosažení cílů organizace a k jako takovým se k nim musí přistupovat i ve výuce. Tento článek se o to pokusí.
dcterms:title
Výuka znalostního managementu na VŠB-TU Ostrava Výuka znalostního managementu na VŠB-TU Ostrava Education of knowledge management on TU-VSB Ostrava
skos:prefLabel
Education of knowledge management on TU-VSB Ostrava Výuka znalostního managementu na VŠB-TU Ostrava Výuka znalostního managementu na VŠB-TU Ostrava
skos:notation
RIV/61989100:27510/05:00009923!RIV/2005/MSM/275105/N
n5:strany
32-35
n5:aktivita
n7:Z
n5:aktivity
Z(MSM 275100015)
n5:dodaniDat
n8:2005
n5:domaciTvurceVysledku
n20:6271111
n5:druhVysledku
n16:D
n5:duvernostUdaju
n6:S
n5:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
550309
n5:idVysledku
RIV/61989100:27510/05:00009923
n5:jazykVysledku
n19:cze
n5:klicovaSlova
Knowledge management;artificial intelligence;CLIPS
n5:klicoveSlovo
n14:CLIPS n14:artificial%20intelligence n14:Knowledge%20management
n5:kontrolniKodProRIV
[A600A510D0BC]
n5:mistoKonaniAkce
Zlín
n5:mistoVydani
Zlín
n5:nazevZdroje
World of Information Systems
n5:obor
n21:JC
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2005
n5:tvurceVysledku
Vlček, Pavel
n5:typAkce
n15:EUR
n5:zahajeniAkce
2005-04-04+02:00
n5:zamer
n17:MSM%20275100015
s:numberOfPages
4
n3:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n13:isbn
80-7318-276-9
n12:organizacniJednotka
27510