This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010388%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010388%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
In recent days we see the Internet becoming a communication medium ever more and more for corporate entities as well. The extent to which corporate entities are connected and using the internet has been approaching its maximum. In future we can expect shifts in structure of services consumed by companies already connected to the internet and in the way these companies percieve the internet as a medium. By using the internet in their distribution process companies turn internet into a complementary distribution channel with certain advantages to its users. These advantages reach from more efficient logistics over cheaper realization of business transactions to ability to react more promptly to changed market conditions. Trend začleňování internetu jako média se v poslední době stále více uplatňuje i v podnikatelské sféře. Počet připojení v podniku se dnes blíží nasycení. V dalším období je možné předpokládat změnu struktury používaných služeb a posun v chápání internetu u již připojených podniků a institucí. Začleněním internetu do procesu distribuce podniku se stává internet komplementárním distribučním kanálem, přinášející společnostem určité výhody. Výhodami může být - efektivní zásobování, minimalizace nákladů na obchodní transakce, možnost pružné reakce při změně situace na trhu. Trend začleňování internetu jako média se v poslední době stále více uplatňuje i v podnikatelské sféře. Počet připojení v podniku se dnes blíží nasycení. V dalším období je možné předpokládat změnu struktury používaných služeb a posun v chápání internetu u již připojených podniků a institucí. Začleněním internetu do procesu distribuce podniku se stává internet komplementárním distribučním kanálem, přinášející společnostem určité výhody. Výhodami může být - efektivní zásobování, minimalizace nákladů na obchodní transakce, možnost pružné reakce při změně situace na trhu.
dcterms:title
Internet Implementation into marketing activities of enterprise in the distribution Začleňování internetu do marketingových aktivit podniku pro oblast distribuce Začleňování internetu do marketingových aktivit podniku pro oblast distribuce
skos:prefLabel
Začleňování internetu do marketingových aktivit podniku pro oblast distribuce Začleňování internetu do marketingových aktivit podniku pro oblast distribuce Internet Implementation into marketing activities of enterprise in the distribution
skos:notation
RIV/61989100:27510/04:00010388!RIV/2005/MSM/275105/N
n3:strany
209-218
n3:aktivita
n9:Z
n3:aktivity
Z(MSM 275100015)
n3:dodaniDat
n4:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n17:7310390
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n10:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
595399
n3:idVysledku
RIV/61989100:27510/04:00010388
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
marketing;internet distribution;B2B;B2C
n3:klicoveSlovo
n5:B2B n5:B2C n5:marketing n5:internet%20distribution
n3:kontrolniKodProRIV
[F68FB7E11DA5]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Firma a konkurenční prostředí 2004
n3:obor
n21:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2004
n3:tvurceVysledku
Steinová, Martina
n3:typAkce
n15:EUR
n3:zahajeniAkce
2004-03-10+01:00
n3:zamer
n12:MSM%20275100015
s:numberOfPages
7
n16:hasPublisher
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
n18:isbn
80-7302-071-5
n6:organizacniJednotka
27510