This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009729%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009729%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek je zaměřen na problematiku tzv. účelových značek. Jedná se o grafické symboly, které jsou uváděny na obalech zboží s cílem informovat spotřebitele o určitých vlastnostech výrobků či jejich obalů. V článku jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zjistit známost a vnímání vybraných účelových značek u spotřebitelů. Článek je zaměřen na problematiku tzv. účelových značek. Jedná se o grafické symboly, které jsou uváděny na obalech zboží s cílem informovat spotřebitele o určitých vlastnostech výrobků či jejich obalů. V článku jsou prezentovány výsledky marketingového výzkumu, jehož cílem bylo zjistit známost a vnímání vybraných účelových značek u spotřebitelů. The paper is oriented to the specific problem area of so-called specific information signs. The content is focused on an introduction of the development of a new part of product terminology. The research core problems are a specific signs, both as a theoretical value, and/or as its customer information value. The research objectives follow a customer perception of such signs, the signs common knowledge, and knowledge of the certain specific information signs, especially at the Czech market conditions.
dcterms:title
The unknown specific information signs Neznámé účelové značky Neznámé účelové značky
skos:prefLabel
The unknown specific information signs Neznámé účelové značky Neznámé účelové značky
skos:notation
RIV/61989100:27510/04:00009729!RIV/2005/MSM/275105/N
n4:strany
22-23
n4:aktivita
n8:Z
n4:aktivity
Z(MSM 275100015)
n4:cisloPeriodika
26
n4:dodaniDat
n14:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n9:9877193 n9:1042203
n4:druhVysledku
n15:J
n4:duvernostUdaju
n6:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
576251
n4:idVysledku
RIV/61989100:27510/04:00009729
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
Specific information signs;mark of quality;ecolabeling;marketing research
n4:klicoveSlovo
n5:ecolabeling n5:Specific%20information%20signs n5:marketing%20research n5:mark%20of%20quality
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[86F921FA4F06]
n4:nazevZdroje
Strategie
n4:obor
n17:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n14:2004
n4:svazekPeriodika
XII.
n4:tvurceVysledku
Velčovská, Šárka Marhounová, Milada
n4:zamer
n16:MSM%20275100015
s:issn
1210-3756
s:numberOfPages
2
n12:organizacniJednotka
27510