This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009589%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009589%21RIV%2F2005%2FMSM%2F275105%2FN
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The authors issue from the theory of marketing tourist destination and they concretize marketing access in particular conditions. Ostravsko-karvinska tourist destination represents typical industrial landscape with amount technical sights Autoři vychází z teorie marketingu turistické destinace a konkretizují marketingový přístup na dané podmínky . Ostravsko-karvinská destinace představuje typickou průmyslovou krajinu s množstvím technických památek Autoři vychází z teorie marketingu turistické destinace a konkretizují marketingový přístup na dané podmínky . Ostravsko-karvinská destinace představuje typickou průmyslovou krajinu s množstvím technických památek
dcterms:title
Marketing turistické destinace ostravsko-karvinské aglomerace Marketing turistické destinace ostravsko-karvinské aglomerace Marketing of Ostravsko-karvinska Tourist Destination
skos:prefLabel
Marketing of Ostravsko-karvinska Tourist Destination Marketing turistické destinace ostravsko-karvinské aglomerace Marketing turistické destinace ostravsko-karvinské aglomerace
skos:notation
RIV/61989100:27510/04:00009589!RIV/2005/MSM/275105/N
n3:strany
13-25
n3:aktivita
n4:Z
n3:aktivity
Z(MSM 275100015)
n3:dodaniDat
n8:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n11:5029074
n3:druhVysledku
n15:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
572346
n3:idVysledku
RIV/61989100:27510/04:00009589
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
tourism-tourist destination-marketing
n3:klicoveSlovo
n5:tourism-tourist%20destination-marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[2237733949E8]
n3:mistoKonaniAkce
Ostrava
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků a kolokvia Ostrava 2004
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2004
n3:tvurceVysledku
Lednický, Václav Masná, V.
n3:typAkce
n10:EUR
n3:zahajeniAkce
2004-09-16+02:00
n3:zamer
n16:MSM%20275100015
s:numberOfPages
13
n20:hasPublisher
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
n18:isbn
80-248-0610-X
n17:organizacniJednotka
27510