This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007586%21RIV%2F2004%2FMSM%2F275104%2FN/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007586%21RIV%2F2004%2FMSM%2F275104%2FN
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Teaching in the Internet environment brings about a great number of progressive ele ments Výuka v internetovém prostředí přináší celou řadu progresivních prvků, možností, ale i úskalí oproti prezenční formě výuky
dcterms:title
Využití internetového prostředí pro výuku účetnictví ve vysokoškolské formě studia a jeho srovnání s prezenční formou výuky Teaching in the Internet environment brings about a great number of progressive element Využití internetového prostředí pro výuku účetnictví ve vysokoškolské formě studia a jeho srovnání s prezenční formou výuky
skos:prefLabel
Využití internetového prostředí pro výuku účetnictví ve vysokoškolské formě studia a jeho srovnání s prezenční formou výuky Využití internetového prostředí pro výuku účetnictví ve vysokoškolské formě studia a jeho srovnání s prezenční formou výuky Teaching in the Internet environment brings about a great number of progressive element
skos:notation
RIV/61989100:27510/03:00007586!RIV/2004/MSM/275104/N
n3:strany
11-15
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM 275100015)
n3:dodaniDat
n12:2004
n3:domaciTvurceVysledku
n7:1371169 n7:4562860
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
634558
n3:idVysledku
RIV/61989100:27510/03:00007586
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
teaching, internet, accounting
n3:klicoveSlovo
n8:accounting n8:internet n8:teaching
n3:kontrolniKodProRIV
[DCCFEE407947]
n3:mistoKonaniAkce
Tábor
n3:mistoVydani
České Budějovice
n3:nazevZdroje
Mezinárodní konference %22Cestovní ruch v České republice-Problémy a možnosti jejich řešení%22
n3:obor
n11:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2003
n3:tvurceVysledku
Palochová, Marcela Bařinová, Dagmar
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2003-04-02+02:00
n3:zamer
n18:MSM%20275100015
s:numberOfPages
4
n16:hasPublisher
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
n14:isbn
80-7040-618-6
n6:organizacniJednotka
27510