This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27360%2F08%3A00019590%21RIV10-MSM-27360___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27360%2F08%3A00019590%21RIV10-MSM-27360___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Téma měření spokojenosti zákazníků rozhodné nepatří mezi témata nová. Každý se již setkal s firmou či společností, kde měření spokojenosti zákazníků probíhá. Tento článek se věnuje měření spokojenosti v netradičním prostředí vysoké školy. Student je tedy tím zákazníkem, který hodnotí kvalitu výuky. Téma měření spokojenosti zákazníků rozhodné nepatří mezi témata nová. Každý se již setkal s firmou či společností, kde měření spokojenosti zákazníků probíhá. Tento článek se věnuje měření spokojenosti v netradičním prostředí vysoké školy. Student je tedy tím zákazníkem, který hodnotí kvalitu výuky. The topic of the measurement of customer satisfactions is not definitely a new theme. Everybody has some experience with a firm or a company, where this measurements are proceseed. This article deals with measurement of the satisfaction in unconventional environment of the university. The student is so that customer, who estimates the quality of the instruction.
dcterms:title
Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů EXPIRINCE WITH MEASURING OF CUSTOMERS (STUDENTS) SATISFACTION
skos:prefLabel
EXPIRINCE WITH MEASURING OF CUSTOMERS (STUDENTS) SATISFACTION Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů Zkušenosti s měřením spokojenosti zákazníků ? studentů
skos:notation
RIV/61989100:27360/08:00019590!RIV10-MSM-27360___
n4:aktivita
n12:P
n4:aktivity
P(1M06047)
n4:dodaniDat
n15:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n14:8721696 n14:5673526 n14:4236270
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
406961
n4:idVysledku
RIV/61989100:27360/08:00019590
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
customer satisfactions; students; quality characteristics
n4:klicoveSlovo
n10:students n10:customer%20satisfactions n10:quality%20characteristics
n4:kontrolniKodProRIV
[9CC9C610E88D]
n4:mistoKonaniAkce
Zlín
n4:mistoVydani
Zlín
n4:nazevZdroje
Konference PI'08
n4:obor
n6:JS
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n19:1M06047
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2008
n4:tvurceVysledku
Vykydal, David Besta, Petr Halfarová, Petra
n4:typAkce
n21:CST
n4:zahajeniAkce
2008-05-16+02:00
s:numberOfPages
2
n7:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n9:isbn
978-80-7318-769-9
n3:organizacniJednotka
27360