This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27360%2F01%3A00001187%21RIV%2F2002%2FGA0%2F273602%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27360%2F01%3A00001187%21RIV%2F2002%2FGA0%2F273602%2FN
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper deals with analysis of economic effects of customer satisfaction and loyalty increasing related with quality management systems performance. V příspěvku jsou analyzovány ekonomické efekty zvyšování spokojenosti a loajality zákazníků ve vztahu k výkonnosti systémů managementu jakosti.
dcterms:title
Customer satisfaction and economical aspects of quality Spokojenost zákazníka a ekonomické aspekty jakosti. Spokojenost zákazníka a ekonomické aspekty jakosti.
skos:prefLabel
Spokojenost zákazníka a ekonomické aspekty jakosti. Customer satisfaction and economical aspects of quality Spokojenost zákazníka a ekonomické aspekty jakosti.
skos:notation
RIV/61989100:27360/01:00001187!RIV/2002/GA0/273602/N
n4:strany
137-143
n4:aktivita
n12:P
n4:aktivity
P(GA101/01/0369)
n4:dodaniDat
n11:2002
n4:domaciTvurceVysledku
n17:9045279
n4:druhVysledku
n13:D
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
696748
n4:idVysledku
RIV/61989100:27360/01:00001187
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
Customer satisfaction, quality related costs, quality management
n4:klicoveSlovo
n8:Customer%20satisfaction n8:quality%20related%20costs n8:quality%20management
n4:kontrolniKodProRIV
[288775BC3307]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Soudobé trendy v řízení jakosti IV.
n4:obor
n18:JS
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:pocetUcastnikuAkce
0
n4:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n4:projekt
n6:GA101%2F01%2F0369
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2001
n4:tvurceVysledku
Nenadál, Jaroslav
n4:typAkce
n15:CST
n4:zahajeniAkce
2001-10-13+02:00
s:numberOfPages
7
n20:hasPublisher
ISQ, s.r.o.
n19:organizacniJednotka
27360