This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27350%2F06%3A00014545%21RIV07-GA0-27350___/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27350%2F06%3A00014545%21RIV07-GA0-27350___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hodnocení dopravní obslužnosti využitím veřejné dopravy máme na mysli analýzu jízdních řádů. Je možno hodnotit reálné dopravní spojení, podmínky pro cestování, hodnotit reálné náklady na dojíždění, hodnotit podmínky dojíždění jako je počet přestupů a doba čekání na spoj nebo aplikovat Monte Carlo simulaci. Výhodou této metody je v možnosti nastavení specifických podmínek (např. dojezd na určitou hodinu), podrobné hodnocení podmínek dojíždění (reálných cen, počet přesedání, doba čekání apod.), nízkou cenu analýz a jejich libovolné opakování. Pro studium byl vybrán okres Bruntál. Důležitým faktem je vizualizace výsledků. For evaluation of transport accessibility using public transport means can be applied the analysis of time schedules. It is possible to evaluate existing public transport connections, analyse selected conditions, evaluate real costs of commuting, evaluate conditions of commuting like number and waiting time for changing and apply Monte Carlo simulation approach to evaluate not only average conditions but also the range of commuting conditions (which can be next utilised with probabilistic approach or bulk service approach). The weakness of this method can be found in the need of appropriate parameters setting (parameters for commuting like requested time of departure or arrival - it can be overcome by simulation approach), appropriate evaluation of results (evaluation of different parameters of found connections), selection of probable commuting destinations. The presented method was applied and tested for Bruntal district in the Czech Republic. Very important question is visual presentation of the re Hodnocení dopravní obslužnosti využitím veřejné dopravy máme na mysli analýzu jízdních řádů. Je možno hodnotit reálné dopravní spojení, podmínky pro cestování, hodnotit reálné náklady na dojíždění, hodnotit podmínky dojíždění jako je počet přestupů a doba čekání na spoj nebo aplikovat Monte Carlo simulaci. Výhodou této metody je v možnosti nastavení specifických podmínek (např. dojezd na určitou hodinu), podrobné hodnocení podmínek dojíždění (reálných cen, počet přesedání, doba čekání apod.), nízkou cenu analýz a jejich libovolné opakování. Pro studium byl vybrán okres Bruntál. Důležitým faktem je vizualizace výsledků.
dcterms:title
Simulative approach for evaluation of traffic accessibility on example of commuting to work Simulační přístup k hodnocení dopravní dostupnosti na příkladu dojížďky do zaměstnání. Simulační přístup k hodnocení dopravní dostupnosti na příkladu dojížďky do zaměstnání.
skos:prefLabel
Simulační přístup k hodnocení dopravní dostupnosti na příkladu dojížďky do zaměstnání. Simulační přístup k hodnocení dopravní dostupnosti na příkladu dojížďky do zaměstnání. Simulative approach for evaluation of traffic accessibility on example of commuting to work
skos:notation
RIV/61989100:27350/06:00014545!RIV07-GA0-27350___
n4:strany
100-107
n4:aktivita
n17:P
n4:aktivity
P(GA402/02/0855)
n4:cisloPeriodika
14
n4:dodaniDat
n9:2007
n4:domaciTvurceVysledku
n11:1503278 n11:7159978 n11:8024626
n4:druhVysledku
n15:J
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
499359
n4:idVysledku
RIV/61989100:27350/06:00014545
n4:jazykVysledku
n7:cze
n4:klicovaSlova
GIS; traffic accessibility; simulation; cartographic tools of expression
n4:klicoveSlovo
n8:GIS n8:cartographic%20tools%20of%20expression n8:traffic%20accessibility n8:simulation
n4:kodStatuVydavatele
SK - Slovenská republika
n4:kontrolniKodProRIV
[D719230D9C27]
n4:nazevZdroje
Kartografické listy
n4:obor
n18:AO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n14:GA402%2F02%2F0855
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2006
n4:svazekPeriodika
2006
n4:tvurceVysledku
Horák, Jiří Šeděnková, Monika Juřikovská, Lucie
s:issn
1336-5274
s:numberOfPages
8
n10:organizacniJednotka
27350