This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011066%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011066%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://gis.vsb.cz/Publikace/Sborniky/GIS_Ova/GIS_Ova_2004/Sbornik/Referaty/penaz.htm
dcterms:description
Transport accessibility of employers from the living areas of their employees is one of many ways how to characterize the situation in the labour-market in a specific region or land area. Transport accessibility can be evaluated by many methods. One of them is based on the spatial analysis of time accessibility specifying within the laboratory conditions. This paper deals with the target of the shortest path finding. The beginning hypothesis thought about the employees travelling to work by his own car. This analysis was applied to the finding of the time accessibility of all evaluated areas, which are in fact the parts of municipalities. The shortest route values found by this method were summarized for each locality in the chosen area and thanks to this operation the complex indicator of the traffic accessibility quality was done. Finding values of the shortest route that was assessed as to the time consuming level, and then they were summarized for each locality of the selected area. By this the ti Dopravní dostupnost zaměstnavatelů z míst výskytu disponibilní pracovní síly je jedním z mnoha způsobů charakterizování stavu trhu práce v určitém územním celku. Dopravní dostupnost lze hodnotit řadou metod. Jedna z nich předpokládá zhodnocení časové dostupnosti v laboratorních podmínkách metodami prostorové analýzy. Z možných způsobů zjišťování časové dostupnosti rozpracovává příspěvek úlohu hledání nejkratší cesty. Ta byla aplikována pro předpoklad, že zaměstnanec dojíždí do zaměstnání formou individuální neveřejné dopravy, tedy osobním automobilem. Analýza byla aplikována pro stanovení nejkratší cesty mezi všemi hodnocenými lokalitami, jimiž jsou části obcí. Takto nalezené hodnoty nejkratší cesty, posuzované z hlediska času, pak byly pro každou lokalitu ve vybraném území sumarizovány a tím byla získána časová dostupnost - souhrnný ukazatel, vypovídající o úrovni dopravní dostupnosti jednotlivých zpracovávaných lokalit. Následná analýza by měla zjištěná data porovnat s hodnotami vypovídajícími o míř Dopravní dostupnost zaměstnavatelů z míst výskytu disponibilní pracovní síly je jedním z mnoha způsobů charakterizování stavu trhu práce v určitém územním celku. Dopravní dostupnost lze hodnotit řadou metod. Jedna z nich předpokládá zhodnocení časové dostupnosti v laboratorních podmínkách metodami prostorové analýzy. Z možných způsobů zjišťování časové dostupnosti rozpracovává příspěvek úlohu hledání nejkratší cesty. Ta byla aplikována pro předpoklad, že zaměstnanec dojíždí do zaměstnání formou individuální neveřejné dopravy, tedy osobním automobilem. Analýza byla aplikována pro stanovení nejkratší cesty mezi všemi hodnocenými lokalitami, jimiž jsou části obcí. Takto nalezené hodnoty nejkratší cesty, posuzované z hlediska času, pak byly pro každou lokalitu ve vybraném území sumarizovány a tím byla získána časová dostupnost - souhrnný ukazatel, vypovídající o úrovni dopravní dostupnosti jednotlivých zpracovávaných lokalit. Následná analýza by měla zjištěná data porovnat s hodnotami vypovídajícími o míř
dcterms:title
Transport accessibility for commuting using individual transport means Určování dopravní dostupnosti pro dojížďku do zaměstnání při individuální neveřejné dopravě Určování dopravní dostupnosti pro dojížďku do zaměstnání při individuální neveřejné dopravě
skos:prefLabel
Určování dopravní dostupnosti pro dojížďku do zaměstnání při individuální neveřejné dopravě Transport accessibility for commuting using individual transport means Určování dopravní dostupnosti pro dojížďku do zaměstnání při individuální neveřejné dopravě
skos:notation
RIV/61989100:27350/04:00011066!RIV/2005/GA0/273505/N
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(GA402/02/0855)
n4:dodaniDat
n11:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n14:1503278 n14:3287599
n4:druhVysledku
n5:A
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
591603
n4:idVysledku
RIV/61989100:27350/04:00011066
n4:jazykVysledku
n16:cze
n4:klicovaSlova
traffic accessibility;network analysis;labour market;spatial data;GIS;geoinformatics;unemployment;
n4:klicoveSlovo
n6:traffic%20accessibility n6:GIS n6:geoinformatics n6:spatial%20data n6:network%20analysis n6:labour%20market n6:unemployment
n4:kodPristupu
n15:V
n4:kontrolniKodProRIV
[C08624564127]
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:objednatelVyzkumneZpravy
VŠB-TU Ostrava
n4:obor
n18:JC
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n17:GA402%2F02%2F0855
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2004
n4:tvurceVysledku
Peňáz, Tomáš Horák, Jiří
n4:verzeVyzkumneZpravy
11
n9:organizacniJednotka
27350