This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011047%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011047%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Z výsledků SLDB 2001 byly použity tabulky 714-717, které dokumentují dojížďku a vyjížďku z/do jednotlivých obcí do zaměstnání. Po jejich selekci a agregaci v okrese Bruntál bylo provedeno srovnání s výsledky analýzy dopravní dostupnosti zaměstnavatelů provedené na základě testování podmínek dojíždění z jízdních řádů a hodnocení možnosti dojíždění individuální dopravou. Srovnání se zaměřilo na cíle dojíždění a srovnání spádových oblastí a kontrola parametrů používaných pro analýzu dojíždění. Cíle dojížďky do zaměstnání jsou plně srovnatelné. Srovnání pořadí dle počtu pracovních míst je méně spolehlivé. Srovnání spádové oblasti pro město Bruntál bylo provedeno jak z hlediska dojížďky do pracovní doby na 6, 7 a 8 hodin (včetně odpovídajícího odjezdu ze zaměstnání), tak i souhrnně pro všechny sledované časy. Ukazuje se, že vhodně může do zaměstnání dojíždět asi 60-75% osob. Parametry zvolené pro testování tzv. vhodné dojížďky je potřebné zmírnit, především pro odjezd ze zaměstnání, nebo použít stochastick Z výsledků SLDB 2001 byly použity tabulky 714-717, které dokumentují dojížďku a vyjížďku z/do jednotlivých obcí do zaměstnání. Po jejich selekci a agregaci v okrese Bruntál bylo provedeno srovnání s výsledky analýzy dopravní dostupnosti zaměstnavatelů provedené na základě testování podmínek dojíždění z jízdních řádů a hodnocení možnosti dojíždění individuální dopravou. Srovnání se zaměřilo na cíle dojíždění a srovnání spádových oblastí a kontrola parametrů používaných pro analýzu dojíždění. Cíle dojížďky do zaměstnání jsou plně srovnatelné. Srovnání pořadí dle počtu pracovních míst je méně spolehlivé. Srovnání spádové oblasti pro město Bruntál bylo provedeno jak z hlediska dojížďky do pracovní doby na 6, 7 a 8 hodin (včetně odpovídajícího odjezdu ze zaměstnání), tak i souhrnně pro všechny sledované časy. Ukazuje se, že vhodně může do zaměstnání dojíždět asi 60-75% osob. Parametry zvolené pro testování tzv. vhodné dojížďky je potřebné zmírnit, především pro odjezd ze zaměstnání, nebo použít stochastick The results of traffic accessibility of important employers in Bruntal district prepared on the time schedule of public transport are compared with commuting data from last census. The comparison was concentrated to commuting targets and to definition of the catchment areas. Commuting targets are equivalent. The comparison of target orders by count of job places are less reliable. The comparison of catchment area for Bruntal town was undertaken for following time of work beginning # 6.00, 7.00, 8.00 (and corresponding time of leaving). The suitable conditions for commuting are expected for 60-75 % of commuting employees.
dcterms:title
Srovnání analýzy dopravní dostupnosti s výsledky SLDB 2001 Srovnání analýzy dopravní dostupnosti s výsledky SLDB 2001 The comparison between the traffic accessibility analysis and Census 2001 results
skos:prefLabel
The comparison between the traffic accessibility analysis and Census 2001 results Srovnání analýzy dopravní dostupnosti s výsledky SLDB 2001 Srovnání analýzy dopravní dostupnosti s výsledky SLDB 2001
skos:notation
RIV/61989100:27350/04:00011047!RIV/2005/GA0/273505/N
n5:strany
1-13
n5:aktivita
n15:P
n5:aktivity
P(GA402/02/0855)
n5:dodaniDat
n8:2005
n5:domaciTvurceVysledku
n16:3287599 n16:1503278
n5:druhVysledku
n11:D
n5:duvernostUdaju
n19:S
n5:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
587604
n5:idVysledku
RIV/61989100:27350/04:00011047
n5:jazykVysledku
n21:cze
n5:klicovaSlova
traffic accessibility;census;labour market;spatial data;GIS;spatial analysis;unemployment;
n5:klicoveSlovo
n6:spatial%20analysis n6:traffic%20accessibility n6:GIS n6:spatial%20data n6:census n6:labour%20market n6:unemployment
n5:kontrolniKodProRIV
[76EF439B14D3]
n5:mistoKonaniAkce
Seč
n5:mistoVydani
Pardubice
n5:nazevZdroje
GIS Seč 2004
n5:obor
n20:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n5:pocetTvurcuVysledku
3
n5:projekt
n18:GA402%2F02%2F0855
n5:rokUplatneniVysledku
n8:2004
n5:tvurceVysledku
Peňáz, Tomáš Růžička, Lukáš Horák, Jiří
n5:typAkce
n17:CST
n5:zahajeniAkce
2004-06-10+02:00
s:numberOfPages
13
n13:hasPublisher
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
n14:isbn
80-86143-28-7
n10:organizacniJednotka
27350