This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kodPristupu/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011045%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27350%2F04%3A00011045%21RIV%2F2005%2FGA0%2F273505%2FN
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://gis.vsb.cz/Publikace/Sborniky/GIS_Ova/GIS_Ova_2004/Sbornik/Referaty/horak3.htm
dcterms:description
Geografické podmínky okresu omezují dostupnost zaměstnavatelů a proto se zde ve zvýšené míře mohou projevit důsledky v úrovni a struktuře nezaměstnanosti. K hodnocení dopravní dostupnosti se používá řada metod, z nichž některé se hodí pro hodnocení veřejné dopravy a jiné jen pro dopravu individuální. Příspěvek se zabývá oběma typy hodnocení, posuzuje řadu navržených ukazatelů pro hodnocení úrovně veřejné dopravy a ukazuje praktické výsledky pro okres Bruntál ve vztahu k dojížďce do zaměstnání. Míry dostupnosti můžeme dělit na metrické, časové, topologické, cenové a ostatní. Z nich větší význam pro hodnocení dostupnosti zaměstnavatelů má míra cestní dostupnosti, cenové míry dostupnosti a vážené míry dostupnosti. Míra cestní dostupnosti používá výpočet vzdálenosti po trase přesunu (z matematického hlediska délka cesty v grafu). Z praktického hlediska zkoumáme délku trasy mezi možnými bydlišti a polohou zaměstnavatele, hodnocení má význam především při používání individuálního dopravního prostředku. Časo Geographical conditions of region influence employer accessibility. It can influence the level and structure of unemployment. A set of technique can be used for evaluation of traffic accessibility, only some of them are suitable for evaluation of public transport, others are better for evaluation of individual transport. The paper deals with both kinds of evaluation, compare some indicators proposed for evaluation of the level of traffic accessibility and demonstrate the practical results for Bruntal district. We provided evaluation both of public transport as well as individual one. For the individual transport we used road network derived from Digital landscape model 25 (DMU25). Each network segment was evaluated and the whole network was processed by network analysis in ESRI products. Due the scope of work we used automation of the task, the results were sequentially saved to a database. The next step is grouping of results and their visualisation, comparing with the level and structure of unemploy Geografické podmínky okresu omezují dostupnost zaměstnavatelů a proto se zde ve zvýšené míře mohou projevit důsledky v úrovni a struktuře nezaměstnanosti. K hodnocení dopravní dostupnosti se používá řada metod, z nichž některé se hodí pro hodnocení veřejné dopravy a jiné jen pro dopravu individuální. Příspěvek se zabývá oběma typy hodnocení, posuzuje řadu navržených ukazatelů pro hodnocení úrovně veřejné dopravy a ukazuje praktické výsledky pro okres Bruntál ve vztahu k dojížďce do zaměstnání. Míry dostupnosti můžeme dělit na metrické, časové, topologické, cenové a ostatní. Z nich větší význam pro hodnocení dostupnosti zaměstnavatelů má míra cestní dostupnosti, cenové míry dostupnosti a vážené míry dostupnosti. Míra cestní dostupnosti používá výpočet vzdálenosti po trase přesunu (z matematického hlediska délka cesty v grafu). Z praktického hlediska zkoumáme délku trasy mezi možnými bydlišti a polohou zaměstnavatele, hodnocení má význam především při používání individuálního dopravního prostředku. Časo
dcterms:title
Evaluation of traffic accessibility of employers Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů
skos:prefLabel
Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů Hodnocení dopravní dostupnosti zaměstnavatelů Evaluation of traffic accessibility of employers
skos:notation
RIV/61989100:27350/04:00011045!RIV/2005/GA0/273505/N
n4:aktivita
n7:P
n4:aktivity
P(GA402/02/0855)
n4:dodaniDat
n13:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n9:3287599 n9:1503278
n4:druhVysledku
n14:A
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
566372
n4:idVysledku
RIV/61989100:27350/04:00011045
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
spatial data;GIS;geoinformatics;traffic accessibility;unemployment;labour market;analysis;
n4:klicoveSlovo
n8:spatial%20data n8:GIS n8:traffic%20accessibility n8:analysis n8:labour%20market n8:geoinformatics n8:unemployment
n4:kodPristupu
n11:V
n4:kontrolniKodProRIV
[A62606B0BA7F]
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:objednatelVyzkumneZpravy
VŠB-TU Ostrava
n4:obor
n18:JC
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n19:GA402%2F02%2F0855
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2004
n4:tvurceVysledku
Růžička, Lukáš Horák, Jiří Peňáz, Tomáš
n4:verzeVyzkumneZpravy
11
n10:organizacniJednotka
27350