This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86083727%21RIV13-MSM-27230___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86083727%21RIV13-MSM-27230___
rdf:type
skos:Concept n3:Vysledek
dcterms:description
New production technology based on the requirement of the company Brano group as the introduction into the production of two new lock rear seats. Lock installation rear seats Lancia 846 and Fiat 500 will take place at six workplaces and work there will be six workers. The new technological process are detailed operating procedures at individual workplaces, which was the main task. The first work is to assemble and work as one man. Reports generated on the first work to be transmitted to the second work station. In the second to fifth positions it occurs alone installation, the process of which, including 3D models of locks in various stages of assembly, is described in detail in the accompanying documentation. At last the workplace leads to a visual inspection of each piece in all types of locks. Subsequently, the test is performed starting lock - lock closes, check the movement of the cam and then turn the lock opens. Another check is performed on JUS and concerns defects. In the positive control is molded lock code, which displays a worker, who performed the surgery this last year, week and day of the week. Finally, the packing is good pieces according to the final regulation. Assembly is directly linked to the production of components on one side and the user (consumer) final products on the other. Nová výrobní technologie vycházela z požadavku firmy Brano group a.s. na zavedení do výroby dvou nových zámku zadních sedaček. Montáž zámku zadních sedaček Lancia 846 a Fiat 500 bude probíhat na šesti pracovištích a pracovat zde bude šest pracovníků. V novém technologickém postupu jsou podrobně popsány pracovní postupy na jednotlivých pracovištích, což bylo hlavním úkolem. Na prvním pracovišti dochází k předmontážím a pracuje zde jeden člověk. Sestavy vytvořené na prvním pracovišti se předávají na druhé pracovní stanoviště. Na druhém až pátém pracovním stanovišti dochází k samotné montáži, jejíž postup, včetně 3D modelů zámků v jednotlivých fázích montáže, je detailně popsán v průvodní dokumentaci. Na posledním pracovišti dochází k vizuální kontrole každého kusu u všech typů zámků. Následně se provádí zkouška rozběhem zámku – zámek se zavře, zkontroluje se pohyb vačky a následně se zámek zase otevře. Další kontrola je provedena na JUS a týká se vad. Při kladné kontrole je na zámek vylisován číselný kód, který zobrazuje značku pracovníka, který tuto poslední operaci provedl, rok, týden a den v týdnu. V poslední řadě pak dochází k balení dobrých kusů dle finálního předpisu. Montáž má přímou vazbu na výrobu součástí na straně jedné a uživatele (spotřebitele) finálních výrobků na straně druhé. Nová výrobní technologie vycházela z požadavku firmy Brano group a.s. na zavedení do výroby dvou nových zámku zadních sedaček. Montáž zámku zadních sedaček Lancia 846 a Fiat 500 bude probíhat na šesti pracovištích a pracovat zde bude šest pracovníků. V novém technologickém postupu jsou podrobně popsány pracovní postupy na jednotlivých pracovištích, což bylo hlavním úkolem. Na prvním pracovišti dochází k předmontážím a pracuje zde jeden člověk. Sestavy vytvořené na prvním pracovišti se předávají na druhé pracovní stanoviště. Na druhém až pátém pracovním stanovišti dochází k samotné montáži, jejíž postup, včetně 3D modelů zámků v jednotlivých fázích montáže, je detailně popsán v průvodní dokumentaci. Na posledním pracovišti dochází k vizuální kontrole každého kusu u všech typů zámků. Následně se provádí zkouška rozběhem zámku – zámek se zavře, zkontroluje se pohyb vačky a následně se zámek zase otevře. Další kontrola je provedena na JUS a týká se vad. Při kladné kontrole je na zámek vylisován číselný kód, který zobrazuje značku pracovníka, který tuto poslední operaci provedl, rok, týden a den v týdnu. V poslední řadě pak dochází k balení dobrých kusů dle finálního předpisu. Montáž má přímou vazbu na výrobu součástí na straně jedné a uživatele (spotřebitele) finálních výrobků na straně druhé.
dcterms:title
Verified technology of production the rear seat lock Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky
skos:prefLabel
Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky Ověřená technologie výroby zámků zadní autosedačky Verified technology of production the rear seat lock
skos:notation
RIV/61989100:27230/12:86083727!RIV13-MSM-27230___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A27230
n5:aktivita
n12:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n11:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n9:8907722 n9:4934873 n9:4857453 n9:9042830
n5:druhVysledku
n13:Z%2FB
n5:duvernostUdaju
n14:S
n5:ekonomickeParametry
Měřítkem konkurenceschopnosti je mimo jiné i kvalita poskytovaných služeb a nabízených produktů. Novou technologií výroby zámku Lancia 846 a Fiat 500 bylo dosaženo výroby dle požadavků zákazníka ve vysoké rozměrové kvalitě stálosti a spolehlivosti. Díky této nové technologii jsme dosáhli zrychlení výroby z původních 400 kusů zámků za směnu na 1200 kusů. Kolik bude činit zisk ze zvýšení produktivity, není zatím přesně vyčísleno. Návrh nové technologie je přínosný i z hlediska flexibility. V případě potřeby výroby nějakého jiného typově podobného zámku, je možné vyměnit přípravky, či přestavit nýtovací stroj a JUS.
n5:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
157423
n5:idVysledku
RIV/61989100:27230/12:86083727
n5:interniIdentifikace
050/13-12-2012_OT
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:kategorie
n15:A
n5:klicovaSlova
production; car seat; lock
n5:klicoveSlovo
n10:production n10:car%20seat n10:lock
n5:kontrolniKodProRIV
[EE51F35958FF]
n5:obor
n19:JR
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n5:pocetTvurcuVysledku
4
n5:rokUplatneniVysledku
n11:2012
n5:technickeParametry
Smlouva o užití atuorského díla firmou BRANO a.s. se sídlem: Opavská 1000, 747 41 Hradec nad Moravicí IČ: 45193363 DIČ: CZ45193363 zastoupena: Ing. Danielem OTÁHALEM, Ph.D. – Key account manager V Ostravě dne 15. 10. 2012
n5:tvurceVysledku
Petřkovská, Lenka Kotrbová, Eva Sadílek, Marek Hřibňák, David
n5:vlastnik
n8:vlastnikVysledku
n5:vyuzitiJinymSubjektem
n16:N
n18:organizacniJednotka
27230