This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27230%2F10%3A10224921%21RIV11-MSM-27230___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27230%2F10%3A10224921%21RIV11-MSM-27230___
rdf:type
skos:Concept n6:Vysledek
dcterms:description
Control plans can be proposed by different methods. In this paper the control plan is designed by methods of linear programming. Minimal relative reserve between offered and on the average required go signal length or the cycle length serve as an optimization criterion. The paper deals with a delay investigation of cars waiting before the crossing for control plans designed according above mentioned criterions. K návrhu signálních plánů se používají různé metody. V článku je signální plán navržen metodami lineárního programování. Optimalizačními kritérii jsou minimální poměrná rezerva mezi nabízenou a průměrně požadovanou délkou zelené a délka cyklu. Článek se zabývá výzkumem zdržení vozidel před křižovatkou, když je signální plán navržen podle výše uvedených kritérií. K návrhu signálních plánů se používají různé metody. V článku je signální plán navržen metodami lineárního programování. Optimalizačními kritérii jsou minimální poměrná rezerva mezi nabízenou a průměrně požadovanou délkou zelené a délka cyklu. Článek se zabývá výzkumem zdržení vozidel před křižovatkou, když je signální plán navržen podle výše uvedených kritérií.
dcterms:title
Experimental Examination Delays While Using Linear Programming for Control Plan Design Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu signálního plánu metodou lineárního programování Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu signálního plánu metodou lineárního programování
skos:prefLabel
Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu signálního plánu metodou lineárního programování Experimental Examination Delays While Using Linear Programming for Control Plan Design Experimentální ověření dob zdržení vozidel při návrhu signálního plánu metodou lineárního programování
skos:notation
RIV/61989100:27230/10:10224921!RIV11-MSM-27230___
n7:aktivita
n15:S
n7:aktivity
S
n7:dodaniDat
n8:2011
n7:domaciTvurceVysledku
n10:7604335 n10:6860273
n7:druhVysledku
n14:D
n7:duvernostUdaju
n20:S
n7:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n7:idSjednocenehoVysledku
258388
n7:idVysledku
RIV/61989100:27230/10:10224921
n7:jazykVysledku
n12:cze
n7:klicovaSlova
Control plan, Linear programming, Simulation, Witness, Car delays
n7:klicoveSlovo
n9:Linear%20programming n9:Car%20delays n9:Control%20plan n9:Witness n9:Simulation
n7:kontrolniKodProRIV
[351CC50FF68A]
n7:mistoKonaniAkce
Pardubice
n7:mistoVydani
Pardubice
n7:nazevZdroje
Kvantitativní metody v dopravních a logistických systémech I
n7:obor
n19:JO
n7:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n7:pocetTvurcuVysledku
2
n7:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n7:tvurceVysledku
Dorda, Michal Teichmann, Dušan
n7:typAkce
n11:EUR
n7:zahajeniAkce
2010-04-29+02:00
s:numberOfPages
16
n17:hasPublisher
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
n18:isbn
978-80-7395-297-6
n13:organizacniJednotka
27230