This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61989100%3A27120%2F09%3A10227534%21RIV11-MD0-27120___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61989100%3A27120%2F09%3A10227534%21RIV11-MD0-27120___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Okružní křižovatky patří v poslední době k preferované formě uspořádání úrovňových křižovatek. Důvodem je jejich obecně vyšší bezpečnost ve srovnání s klasickými úrovňovými křižovatkami. Na silně dopravně zatížených pozemních komunikacích se používá také uspořádání se dvěma jízdními pruhy na okružním pásu a na zatíženějších vjezdech a výjezdech, a to z důvodu jejich vyšší kapacity. Ty mají ale významně vyšší nehodovost ve srovnání s jednopruhovými okružními křižovatkami. Článek analyzuje popisovaný stav. Okružní křižovatky patří v poslední době k preferované formě uspořádání úrovňových křižovatek. Důvodem je jejich obecně vyšší bezpečnost ve srovnání s klasickými úrovňovými křižovatkami. Na silně dopravně zatížených pozemních komunikacích se používá také uspořádání se dvěma jízdními pruhy na okružním pásu a na zatíženějších vjezdech a výjezdech, a to z důvodu jejich vyšší kapacity. Ty mají ale významně vyšší nehodovost ve srovnání s jednopruhovými okružními křižovatkami. Článek analyzuje popisovaný stav. Roundabouts are preferred form of intersections in last time. The reason is their commonly higher safety in compare with classic intersections. On heavy traffic load roads are used two lanes roundabouts of reason their higher capacity. But they have higher accident rate in compare with one lane roundabouts. The paper analyzes this situation.
dcterms:title
Analýza nehod na dvoupruhové okružní křižovatce Analýza nehod na dvoupruhové okružní křižovatce Accident Analysis for Two Lanes Roundabout
skos:prefLabel
Accident Analysis for Two Lanes Roundabout Analýza nehod na dvoupruhové okružní křižovatce Analýza nehod na dvoupruhové okružní křižovatce
skos:notation
RIV/61989100:27120/09:10227534!RIV11-MD0-27120___
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(CG911-008-910)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n12:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n4:2462192
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
303132
n3:idVysledku
RIV/61989100:27120/09:10227534
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
roundabout geometry; traffic safety; acciden frequency; roundabout
n3:klicoveSlovo
n11:traffic%20safety n11:acciden%20frequency n11:roundabout%20geometry n11:roundabout
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[38636F52B8D2]
n3:nazevZdroje
Sborník vědeckých prací VŠB-TUO, řada stavební
n3:obor
n15:JM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n8:CG911-008-910
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2009
n3:svazekPeriodika
9
n3:tvurceVysledku
Mahdalová, Ivana
s:issn
1213-1962
s:numberOfPages
8
n18:organizacniJednotka
27120