This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DSI%21RIV15-MSM-17450___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501DSI%21RIV15-MSM-17450___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem našeho výzkumu bylo ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v geometrii prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímala nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Provedli jsme analýzu šesti nejpoužívanějších učebnicových řad v České republice, sestavili a vyhodnotili dotazník pro učitele a s některými respondenty vedli rozhovor. Detailně se věnujeme rozboru učebních materiálů. Spolu s tímto článkem byl připravován článek ?Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární ARITMETICE? (Váňová, Zemanová, 2014), autoři spolupracovali. Cílem našeho výzkumu bylo ověřit aktuální podmínky pro rozvoj všech fází poznávacího procesu žáka v geometrii prvního stupně ZŠ, zejména fáze tvorby izolovaných modelů a jejich zobecnění do modelu generického. Zajímala nás nabídka vhodných úloh v učebních materiálech, teoretické znalosti učitele a jeho praktické dovednosti úlohy používat. Provedli jsme analýzu šesti nejpoužívanějších učebnicových řad v České republice, sestavili a vyhodnotili dotazník pro učitele a s některými respondenty vedli rozhovor. Detailně se věnujeme rozboru učebních materiálů. Spolu s tímto článkem byl připravován článek ?Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární ARITMETICE? (Váňová, Zemanová, 2014), autoři spolupracovali. The aim of our research was to examine the current conditions for the development of all phases of pupils? cognitive process of geometry at the first level of primary school, with primary focus on the phase of isolated models creation and their generalisation into generic models. We examined the existence of suitable exercises that are being offered in textbooks, theoretical knowledge of teachers and their practical skills of utilizing these exercises. We analysed six textbook series most used in the Czech Republic, created and evaluated a questionnaire for teachers and interviewed some of the respondents. Materials used for teaching were thoroughly analysed. Another article, ?Current Conditions for Construction of Generic Models in Elementary ARITHMETIC? (Váňová, Zemanová, 2014) was created concurrently with this one; the authors collaborated.
dcterms:title
Current Conditions for Construction of Generic Models in Elementary Geometry Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární geometrii Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární geometrii
skos:prefLabel
Current Conditions for Construction of Generic Models in Elementary Geometry Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární geometrii Aktuální podmínky pro konstrukci generických modelů v elementární geometrii
skos:notation
RIV/61988987:17450/14:A1501DSI!RIV15-MSM-17450___
n3:aktivita
n8:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n19:5377919
n3:druhVysledku
n4:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
2037
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/14:A1501DSI
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
cognitive process; generic model; elementary geometry; mathematics textbooks
n3:klicoveSlovo
n6:generic%20model n6:cognitive%20process n6:elementary%20geometry n6:mathematics%20textbooks
n3:kontrolniKodProRIV
[D91B08B50EFF]
n3:mistoKonaniAkce
Prešov
n3:mistoVydani
Prešov
n3:nazevZdroje
História, súčasnosť a perspektívy vzdelávania na Pedagogickej fakulte Prešovskej univerzity v Prešove Zborník príspevkov z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou organizovanej Pedagogickou fakultou PU pri príležitosti 65. výročia založenia Pedagogi
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n3:tvurceVysledku
Zemanová, Renáta Vaňková, Petra
n3:typAkce
n13:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-10-22+02:00
s:numberOfPages
8
n15:hasPublisher
Vydavateľstvo Prešovskej univerzity v Prešove
n20:isbn
978-80-555-1237-2
n11:organizacniJednotka
17450