This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501C5B%21RIV15-MSM-17450___/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501C5B%21RIV15-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek se zabývá užitím softwaru ve vzdělávání s vazbou pro nové poznávání souvislostí různých dějů. Jedná se o moderní metodu užívání softwaru pro získávání znalostí a ověřování teorií a zákonitostí. V příspěvku jsou na ukázku představeny dva typy softwarů, kde studenti ověřují děje na vedeních vysokého napětí v závislostech na změnách teploty nebo vlivech znečištění na izolátorech. Za normálních okolností v laboratorních podmínkách by nebylo možné tyto složité děje zkoumat. V případě použití vhodného softwaru, který je sestaven pro konkrétní funkce je možné poznávat a ověřovat skutečnosti v laboratorních podmínkách. Software jako prostředek poznávání má v praxi a ve vzdělávání velké uplatnění. The paper deals with the use of software in education due to new knowledge of connectivity of various processes. It is a modern method of using the software for gaining knowledge and verifying theories and relations. There are described two types of software. Students verify processes on lines of high voltage due to temperature changes or impact of pollution on insulators. In standard condition of laboratories there is no possibility to research such complicated processes. In case of suitable software which is assembled for concrete functions there is possible to know and verify the reality in laboratory conditions. Software as a tool of learning has a big application in practice and in education. Příspěvek se zabývá užitím softwaru ve vzdělávání s vazbou pro nové poznávání souvislostí různých dějů. Jedná se o moderní metodu užívání softwaru pro získávání znalostí a ověřování teorií a zákonitostí. V příspěvku jsou na ukázku představeny dva typy softwarů, kde studenti ověřují děje na vedeních vysokého napětí v závislostech na změnách teploty nebo vlivech znečištění na izolátorech. Za normálních okolností v laboratorních podmínkách by nebylo možné tyto složité děje zkoumat. V případě použití vhodného softwaru, který je sestaven pro konkrétní funkce je možné poznávat a ověřovat skutečnosti v laboratorních podmínkách. Software jako prostředek poznávání má v praxi a ve vzdělávání velké uplatnění.
dcterms:title
ODBORNÝ SOFTWARE JAKO SOUČÁST VZDĚLÁVACÍHO PROCESU ODBORNÝ SOFTWARE JAKO SOUČÁST VZDĚLÁVACÍHO PROCESU Special software as a part of an educational
skos:prefLabel
ODBORNÝ SOFTWARE JAKO SOUČÁST VZDĚLÁVACÍHO PROCESU Special software as a part of an educational ODBORNÝ SOFTWARE JAKO SOUČÁST VZDĚLÁVACÍHO PROCESU
skos:notation
RIV/61988987:17450/14:A1501C5B!RIV15-MSM-17450___
n4:aktivita
n16:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
4
n4:dodaniDat
n7:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n17:2856352
n4:druhVysledku
n13:J
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
33939
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/14:A1501C5B
n4:jazykVysledku
n6:cze
n4:klicovaSlova
software; high voltage; line; connectivity; relation; process; learning
n4:klicoveSlovo
n9:line n9:high%20voltage n9:relation n9:software n9:process n9:connectivity n9:learning
n4:kodStatuVydavatele
PL - Polská republika
n4:kontrolniKodProRIV
[61577A4C9AED]
n4:nazevZdroje
EDUKACJA ustawiczna DOROSŁYCH, POLISH JOURNAL of CONTINUING EDUCATION
n4:obor
n11:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n4:svazekPeriodika
4/2014
n4:tvurceVysledku
Rudolf, Ladislav
s:issn
1507-6563
s:numberOfPages
6
n15:organizacniJednotka
17450