This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BPA%21RIV15-MSM-17450___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501BPA%21RIV15-MSM-17450___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Paper deals with teaching methods and teaching styles of teachers, which can be used in creation of adaptive learning material. Study materials are embedded into elctronic adaptive learning. Adaptive learning program is controled by a learning management system - a virtual teacher. The essence of the virtual teacher is as follows. Based on assessed individual learning mode of student virtual teacher suggests the most suitable study material. Virtual teacher consists of vast database of various learning modes, student charachteristics and rules for creation of adaptive study materials. Aim of this paper is use of teaching methods and teaching styles which are then used by virtual teacher for teaching each individual. Learning in this adaptive form of education is getting more efficient and rewarding. Knowledge and skills gained during this process is tested adaptively too. Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit při tvorbě adaptivního studijního materiálu. Studijní materiály jsou zakomponovány do elektronické adaptivní výuky. Adaptivní výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel předloží nejvhodnější studijní oporu. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databázi různých stylů učení, vlastností studentů a pravidla pro tvorbu adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formou výuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější. Nabyté vědomostí a znalosti se adaptivně otestují. Příspěvek pojednává o vyučovacích metodách a vyučovacích stylech učitelů, které lze uplatnit při tvorbě adaptivního studijního materiálu. Studijní materiály jsou zakomponovány do elektronické adaptivní výuky. Adaptivní výuku řídí programový systém pro řízení výuky - virtuální učitel. Podstata virtuálního učitele je následující. Na základě zjištěného individuálního učebního stylu studenta mu virtuální učitel předloží nejvhodnější studijní oporu. Virtuální učitel obsahuje rozsáhlou databázi různých stylů učení, vlastností studentů a pravidla pro tvorbu adaptivních studijních materiálů. Cílem příspěvku je využití vyučovacích metod a vyučovacích stylů učitelů, které virtuální učitel aplikuje při učení jednotlivého studenta. Učení se touto adaptivní formou výuky stává pro studenta efektivnější a přínosnější. Nabyté vědomostí a znalosti se adaptivně otestují.
dcterms:title
TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU CREATION OF STUDY MATERIAL FOR ADPTIVE E-LEARNING
skos:prefLabel
TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU CREATION OF STUDY MATERIAL FOR ADPTIVE E-LEARNING TVORBA STUDIJNÍ OPORY PRO ADAPTIVNÍ VÝUKU
skos:notation
RIV/61988987:17450/14:A1501BPA!RIV15-MSM-17450___
n4:aktivita
n14:S
n4:aktivity
S
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n12:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n13:1751492 n13:6806686
n4:druhVysledku
n15:J
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
51459
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/14:A1501BPA
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
Virtual teacher; teaching methods; teaching styles; optimal learning mode; adaptive testing.
n4:klicoveSlovo
n5:Virtual%20teacher n5:adaptive%20testing. n5:optimal%20learning%20mode n5:teaching%20styles n5:teaching%20methods
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[A577DB1823F9]
n4:nazevZdroje
Journal of Technology and Information Education
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n12:2014
n4:svazekPeriodika
6
n4:tvurceVysledku
Prextová, Tatiana Czeczotková, Blanka
s:issn
1803-537X
s:numberOfPages
14
n17:organizacniJednotka
17450