This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B95%21RIV15-MSM-17450___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F14%3AA1501B95%21RIV15-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The paper deals with Moodle environment and its use in education. It?s a creation of courses of measurement that are focused on tasks from the electrotechnics. These tasks are available under password in Moodle. The next part of the paper contains demonstrations of another use of Moodle in vocational education. By the end of the paper there are evaluated advantages and also disadvantages that can come during using Moodle. Příspěvek se zabývá prostředím Moodle a jeho užitím ve vzdělávacím procesu. Jedná se o tvorbu kurzů měření, které jsou zaměřeny na úlohy z oblasti elektrotechniky. Tyto úlohy jsou dostupné pod heslem v prostředí Moodle. Druhá část článku obsahuje ukázky dalšího užití Moodle v odborných předmětech. V závěru příspěvku jsou zhodnoceny výhody a také případné nevýhody, které mohou nastat při užívání Moodle. Příspěvek se zabývá prostředím Moodle a jeho užitím ve vzdělávacím procesu. Jedná se o tvorbu kurzů měření, které jsou zaměřeny na úlohy z oblasti elektrotechniky. Tyto úlohy jsou dostupné pod heslem v prostředí Moodle. Druhá část článku obsahuje ukázky dalšího užití Moodle v odborných předmětech. V závěru příspěvku jsou zhodnoceny výhody a také případné nevýhody, které mohou nastat při užívání Moodle.
dcterms:title
UŽITÍ PROSTŘEDÍ MOODLE K TVORBĚ KURZŮ A VÝUKY ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ USE OF MOODLE FOR CREATION OF COURSES AND VOCATIONAL EDUCATION UŽITÍ PROSTŘEDÍ MOODLE K TVORBĚ KURZŮ A VÝUKY ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ
skos:prefLabel
UŽITÍ PROSTŘEDÍ MOODLE K TVORBĚ KURZŮ A VÝUKY ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ USE OF MOODLE FOR CREATION OF COURSES AND VOCATIONAL EDUCATION UŽITÍ PROSTŘEDÍ MOODLE K TVORBĚ KURZŮ A VÝUKY ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ
skos:notation
RIV/61988987:17450/14:A1501B95!RIV15-MSM-17450___
n3:aktivita
n7:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n14:2856352
n3:druhVysledku
n9:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
52785
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/14:A1501B95
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
Education process; Moodle environment; vocational education; courses; structure of tasks in Moodle.
n3:klicoveSlovo
n5:vocational%20education n5:courses n5:Education%20process n5:structure%20of%20tasks%20in%20Moodle. n5:Moodle%20environment
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[1DEC72620139]
n3:nazevZdroje
Trendy ve vzdělávání
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:svazekPeriodika
1/2014
n3:tvurceVysledku
Rudolf, Ladislav
s:issn
1805-8949
s:numberOfPages
4
n13:organizacniJednotka
17450