This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AMR%21RIV14-MSM-17450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AMR%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
n4:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Záměrem autora monografie bylo podat objektivní charakteristiku historie programovaného učení a identifikovat z ní vyplývající podněty ke korekci jeho nesprávných interpretací. Dále pak určit jeho hodnotné prvky využitelné pro další rozvoj didaktického myšlení a vzdělávací praxe. Záměrem autora monografie bylo podat objektivní charakteristiku historie programovaného učení a identifikovat z ní vyplývající podněty ke korekci jeho nesprávných interpretací. Dále pak určit jeho hodnotné prvky využitelné pro další rozvoj didaktického myšlení a vzdělávací praxe. The intention of this monography author was to present (if possible) an objective characteristics of history of programmed learning and identify the impulses coming from it to correct its misinterpretations. Moreover the author aims to determine its valuable parts that can be used for further develpment od didactical thinking and teaching practice.
dcterms:title
Contribution of programmed learning for the development of educational theory and practice Přínos programového učení pro rozvoj pedagogické teorie a praxe Přínos programového učení pro rozvoj pedagogické teorie a praxe
skos:prefLabel
Contribution of programmed learning for the development of educational theory and practice Přínos programového učení pro rozvoj pedagogické teorie a praxe Přínos programového učení pro rozvoj pedagogické teorie a praxe
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A1401AMR!RIV14-MSM-17450___
n4:predkladatel
n19:orjk%3A17450
n5:aktivita
n12:S
n5:aktivity
S
n5:dodaniDat
n20:2014
n5:domaciTvurceVysledku
n13:3081907
n5:druhVysledku
n6:B
n5:duvernostUdaju
n16:S
n5:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
99361
n5:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A1401AMR
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
programmed learning; history of programmed learning; contribution of programmed learning for the development of educational theory and practice
n5:klicoveSlovo
n7:contribution%20of%20programmed%20learning%20for%20the%20development%20of%20educational%20theory%20and%20practice n7:programmed%20learning n7:history%20of%20programmed%20learning
n5:kontrolniKodProRIV
[0E68000B2269]
n5:mistoVydani
Ostrava
n5:nazevZdroje
Přínos programového učení pro rozvoj pedagogické teorie a praxe
n5:obor
n8:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetStranKnihy
238
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n20:2013
n5:tvurceVysledku
Malach, Josef
s:numberOfPages
238
n14:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta
n11:isbn
978-80-7464-527-3
n18:organizacniJednotka
17450