This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AI9%21RIV14-MSM-17450___/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AI9%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Creativity in science teaching is the basis for the development of students´giftedness. The creativity is closely connected to the choice of teaching methods which develop giftedness. The purpose of this study is to find a relation between teacher creativity and specific educational methods for gifted students. This paper discusses the use of collaborative methods in science teaching using ICT. It turns out that group work encourages critical thinking, interpersonal communication skills, when used appropriately increased student involvement in learning. As a theoretical background of collaborative learning can take constructivism and connectivism. Collaborative activities with the use of information and communication technologies are not dependent on a specific platform. Tvořivost přírodovědného učitele je základem pro rozvoj nadání jeho žáků. Tato kreativita úzce souvisí s výběrem výukových metod, které nadání rozvíjejí. Cílem našeho příspěvku je najít vazbu mezi kreativitou učitele a konkrétní volbou jím využívaných výukových metod. Příspěvek je také věnován problematice využití kolaborativních metod ve výuce přírodovědných předmětů s pomocí informačních a komunikačních technologií. Ukazuje se, že skupinová práce podporuje kritické myšlení, schopnosti interpersonální komunikace, při vhodném použití zvyšuje zapojení studentů do výuky. Jako teoretická východiska kolaborativního učení lze přijmout konstruktivismus a konektivismus. Kolaborativní aktivity s využitím informačních a komunikačních technologií nejsou závislé na konkrétní platformě. Tvořivost přírodovědného učitele je základem pro rozvoj nadání jeho žáků. Tato kreativita úzce souvisí s výběrem výukových metod, které nadání rozvíjejí. Cílem našeho příspěvku je najít vazbu mezi kreativitou učitele a konkrétní volbou jím využívaných výukových metod. Příspěvek je také věnován problematice využití kolaborativních metod ve výuce přírodovědných předmětů s pomocí informačních a komunikačních technologií. Ukazuje se, že skupinová práce podporuje kritické myšlení, schopnosti interpersonální komunikace, při vhodném použití zvyšuje zapojení studentů do výuky. Jako teoretická východiska kolaborativního učení lze přijmout konstruktivismus a konektivismus. Kolaborativní aktivity s využitím informačních a komunikačních technologií nejsou závislé na konkrétní platformě.
dcterms:title
Inovativní motivační metody pro přírodovědně nadané žáky Inovative Motivating methods for students gifted in science Inovativní motivační metody pro přírodovědně nadané žáky
skos:prefLabel
Inovativní motivační metody pro přírodovědně nadané žáky Inovativní motivační metody pro přírodovědně nadané žáky Inovative Motivating methods for students gifted in science
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A1401AI9!RIV14-MSM-17450___
n10:predkladatel
n16:orjk%3A17450
n4:aktivita
n19:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n5:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n14:4446879
n4:druhVysledku
n11:C
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
80373
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A1401AI9
n4:jazykVysledku
n8:cze
n4:klicovaSlova
Motivation; teaching methods; excursion; gifted students; science; cooperation; collaboration; constructivism; connectivism; taxonomy of cognitive objectives; information sharing
n4:klicoveSlovo
n9:teaching%20methods n9:connectivism n9:science n9:cooperation n9:gifted%20students n9:collaboration n9:excursion n9:constructivism n9:taxonomy%20of%20cognitive%20objectives n9:information%20sharing n9:Motivation
n4:kontrolniKodProRIV
[A049C463B894]
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetStranKnihy
219
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n4:tvurceVysledku
Škrabánková, Jana Schindler, Vít
s:numberOfPages
10
n3:hasPublisher
Masarykova univerzita
n6:isbn
978-80-210-6635-9
n17:organizacniJednotka
17450