This HTML5 document contains 62 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6https://schema.org/
shttp://schema.org/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AHN%21RIV14-MSM-17450___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401AHN%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků a prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace. The topic of the submitted work is the sphere of development of communicative competence in children with mental disability with focus on pupils with mild mental disorder in primary education. The basic starting point of inclusive education is the anthropological perspective, in other words a respect to specific age and individual peculiarities of pupils. Inclusive education as a phase of the process of sociability is one of the means to reach certain level of socialization, which is at the same time to some extent influenced by the ability to communicate with other people, thus the communicative competence. Obsahem monografie je oblast rozvoje komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením v primárním vzdělávání. Nezbytnou podmínkou edukace je znalost specifických věkových a individuálních zvláštností žáků s mentálním postižením, která jsou východiskem definování souboru opatření v rámci systému speciálně pedagogické podpory za účelem plnění vzdělávacích cílů. Monografie se zabývá vymezením základních pojmů, poskytuje přehled aktuálních poznatků o procesu osvojování komunikační kompetence žáků a prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zjištění úrovně diferenciace dílčích způsobilostí ve vybraných oblastech komunikační kompetence, a to ve srovnání s očekávanými výstupy pro předškolní vzdělávání. Na základě analýzy výsledků výzkumného šetření popisuje konkrétní návrhy a opatření za účelem speciálně pedagogické podpory v procesu edukace.
dcterms:title
The Development of Communicative Competence in Pupils with Mild Mental Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
skos:prefLabel
Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením The Development of Communicative Competence in Pupils with Mild Mental Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A1401AHN!RIV14-MSM-17450___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A17450
n3:aktivita
n20:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n19:3414922
n3:druhVysledku
n7:B
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
103684
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A1401AHN
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
Communication; pedagogical communication; key competences; mental disability; mental retardation; pupil with special educational needs; pupil with mild mental disability; primary education; ontogenetic development of speech; language levels; language competence; language communication; symptomatic speech disorders; partial capabilities; partial functions of the brain; learning; principles; curricular documents for primary education; phonemic differentiation; auditory memory; auditory attention; auditory speech differentiation; hypothesis; preconditions; risks.
n3:klicoveSlovo
n4:learning n4:Communication n4:language%20levels n4:risks. n4:symptomatic%20speech%20disorders n4:language%20competence n4:partial%20capabilities n4:partial%20functions%20of%20the%20brain n4:pupil%20with%20mild%20mental%20disability n4:auditory%20attention n4:auditory%20memory n4:key%20competences n4:auditory%20speech%20differentiation n4:language%20communication n4:mental%20retardation n4:hypothesis n4:principles n4:phonemic%20differentiation n4:mental%20disability n4:curricular%20documents%20for%20primary%20education n4:preconditions n4:ontogenetic%20development%20of%20speech n4:pedagogical%20communication n4:pupil%20with%20special%20educational%20needs n4:primary%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[7527C8A202F2]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
171
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:tvurceVysledku
Zezulková, Eva
s:numberOfPages
171
n10:hasPublisher
OdF OU
n6:isbn
978-80-7464-395-8
n16:organizacniJednotka
17450