This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140196Y%21RIV14-MSM-17450___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA140196Y%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
There has been a great importance of learning identified in today´s fast developing society. How the process of learning can become more effective? One of the approaches can be based on electronic learning where we can adapt the learning process to individual needs of a student. Computer based learning has been existing for a long time and e-learning approach hasn´t been anything new. However, individualised learning - adapted learning is becoming more popular in the field of acquiring knowledge. To put the individualised learning into practice we have to know the student´s characteristics which are the most significant in the learning process for the student. Next, to have suitable study materials and learning environment ready is also vitally important. The area of ICT, e-learning and pedagogy become involved significantly in this issue. V dnešní rychle se vyvíjející společnosti plné změn nabývá učení se stále většího významu. Jak můžeme tento proces zefektivnit? Jeden z přístupů spočívá v aplikaci elektronické výuky, kde oproti klasické výuce máme možnost přizpůsobit proces výuky individuálním potřebám studentů. Výuka pomocí počítačů se provozuje již dlouho. Výuka vedená e-learningovou formou také není žádnou novinkou. Na popularitě pomalu získává personalizovaná výuka - výuka šitá na míru studentovi, adaptovatelná dle jeho vlastností. Abychom mohli tuto individuální výuku realizovat, musíme znát vlastnosti studenta, které nejvíce ovlivňují jeho způsob učení, mít vhodně připraven studijní materiál a výukové prostředí, ve kterém personalizovanou výuku budeme provozovat. Tato problematika zasahuje do oblasti informačních technologií a e-learningu, ale nemalým dílem pochopitelně také do oblasti pedagogiky. V dnešní rychle se vyvíjející společnosti plné změn nabývá učení se stále většího významu. Jak můžeme tento proces zefektivnit? Jeden z přístupů spočívá v aplikaci elektronické výuky, kde oproti klasické výuce máme možnost přizpůsobit proces výuky individuálním potřebám studentů. Výuka pomocí počítačů se provozuje již dlouho. Výuka vedená e-learningovou formou také není žádnou novinkou. Na popularitě pomalu získává personalizovaná výuka - výuka šitá na míru studentovi, adaptovatelná dle jeho vlastností. Abychom mohli tuto individuální výuku realizovat, musíme znát vlastnosti studenta, které nejvíce ovlivňují jeho způsob učení, mít vhodně připraven studijní materiál a výukové prostředí, ve kterém personalizovanou výuku budeme provozovat. Tato problematika zasahuje do oblasti informačních technologií a e-learningu, ale nemalým dílem pochopitelně také do oblasti pedagogiky.
dcterms:title
Personalizované učení - učení budoucnosti INDIVIDUALISED INSTRUCTION - FUTURE WAY OF LEARNING Personalizované učení - učení budoucnosti
skos:prefLabel
Personalizované učení - učení budoucnosti Personalizované učení - učení budoucnosti INDIVIDUALISED INSTRUCTION - FUTURE WAY OF LEARNING
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A140196Y!RIV14-MSM-17450___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A17450
n3:aktivita
n21:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n4:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n10:1916149 n10:2473666
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
95877
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A140196Y
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
learning; electronic instruction; individualised isntruction
n3:klicoveSlovo
n9:individualised%20isntruction n9:electronic%20instruction n9:learning
n3:kontrolniKodProRIV
[F023C8B1C706]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013. Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2013
n3:tvurceVysledku
Nedbalová, Štěpánka Kostolányová, Kateřina
n3:typAkce
n17:CST
n3:zahajeniAkce
2013-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n19:hasPublisher
MAGNANIMITAS
n7:isbn
978-80-905243-9-2
n20:organizacniJednotka
17450