This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018NY%21RIV14-MSM-17450___/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018NY%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Žáky s lehkým mentálním znevýhodněním je problematické motivovat k teoretickým poznatkům. V chemii často vycházíme z teoretických poznatků a jevů, které nejsou okem postřehnutelné. Možnosti posílení názornosti poskytuje využití informačních a komunikačních technologií. V příspěvku jsou uvedeny možnosti využití interaktivní tabule při vzdělávání žáků s lehkým mentálním znevýhodněním. Pupils with mild mental handicaps is difficult to motivate theoretical knowledge. In chemistry we often start from theoretical knowledge and phenomena that are not eye visible. Clarity provides opportunities to strengthen the use of information and communication technologies. The paper presents the possibilities of using interactive whiteboards in the education of pupils with mild mental handicaps. Žáky s lehkým mentálním znevýhodněním je problematické motivovat k teoretickým poznatkům. V chemii často vycházíme z teoretických poznatků a jevů, které nejsou okem postřehnutelné. Možnosti posílení názornosti poskytuje využití informačních a komunikačních technologií. V příspěvku jsou uvedeny možnosti využití interaktivní tabule při vzdělávání žáků s lehkým mentálním znevýhodněním.
dcterms:title
Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky) Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky) Innovation in the chemistry for pupils with mild mental disadvantaged at secondary school in the context of new ICT (practical examples)
skos:prefLabel
Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky) Innovation in the chemistry for pupils with mild mental disadvantaged at secondary school in the context of new ICT (practical examples) Inovace výuky chemie na základní škole pro žáky s lehkým mentálním znevýhodněním v kontextu nových informačních a komunikačních technologií (praktické ukázky)
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A14018NY!RIV14-MSM-17450___
n11:predkladatel
n12:orjk%3A17450
n5:aktivita
n7:N
n5:aktivity
N
n5:dodaniDat
n14:2014
n5:domaciTvurceVysledku
n18:8307644
n5:druhVysledku
n21:D
n5:duvernostUdaju
n15:S
n5:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
80346
n5:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A14018NY
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
pupils with mild mental disadvantaged; chemistry; interactive whiteboard; ICT
n5:klicoveSlovo
n16:ICT n16:chemistry n16:interactive%20whiteboard n16:pupils%20with%20mild%20mental%20disadvantaged
n5:kontrolniKodProRIV
[A65D8B92418C]
n5:mistoKonaniAkce
Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě, PdF
n5:mistoVydani
Ostrava
n5:nazevZdroje
Speciální pedagogika nejen v inkluzivním vzdělávání (sborník příspěvků)
n5:obor
n9:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
2
n5:rokUplatneniVysledku
n14:2013
n5:tvurceVysledku
Veřmiřovská, Martina Veřmiřovský, Jan
n5:typAkce
n6:EUR
n5:zahajeniAkce
2013-02-13+01:00
s:numberOfPages
8
n10:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě, PdF
n19:isbn
978-80-7464-232-6
n8:organizacniJednotka
17450