This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n3https://schema.org/
shttp://schema.org/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018E2%21RIV14-MSM-17450___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14018E2%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Sebereflexi považujeme za proces podílející se na odpovědném učení se budoucího učitele a za proces, jež významně ovlivňuje kvalitu celého průběhu jeho přípravného vzdělávání i jeho profesní a osobnostní rozvoj. Prostředkem sebereflexe mohou být tematizované úkoly pro řízenou diskusi nebo zpracované jako seminární práce. Sebereflektivní dovednosti se studující musí učit. Nejlépe jde studujícím sebereflexe do minulosti. Sebereflexe v aktuálně probíhajícím pedagogickém procesu je pro ně obtížná. Součástí sebereflexe jsou další procesy, např. sebemonitorování (self-monitoring), vyjádření pravdivého sebeobrazu (self-image), sebepozorování, sebehodnocení (self-observation). Očekávaným výsledkem by mělo být sebepoznání a sebepojetí v učitelské roli a vytvoření odpovědného přístupu k učitelství, k vlastnímu studiu a k dítěti. We consider self-reflection a process involving the responsible future learning of the teacher and a process which significantly influences the quality of the entire process of their education, even their vocational and personal development. Instruments of self-reflection might be theme oriented tasks for guided discussion or treated as an essay. Students must learn self-reflecting skills themselves. A student manages to self-reflect on the past the best. Self-reflection in the current educational process is difficult for them. Self-monitoring, self-image and self-observation are among other processes that contribute to self-reflection. The desired result of self-reflection should be self-recognition and self-evaluation in the teacher role and formation of responsible attitudes toward teaching, toward own studies and towards a child. Sebereflexi považujeme za proces podílející se na odpovědném učení se budoucího učitele a za proces, jež významně ovlivňuje kvalitu celého průběhu jeho přípravného vzdělávání i jeho profesní a osobnostní rozvoj. Prostředkem sebereflexe mohou být tematizované úkoly pro řízenou diskusi nebo zpracované jako seminární práce. Sebereflektivní dovednosti se studující musí učit. Nejlépe jde studujícím sebereflexe do minulosti. Sebereflexe v aktuálně probíhajícím pedagogickém procesu je pro ně obtížná. Součástí sebereflexe jsou další procesy, např. sebemonitorování (self-monitoring), vyjádření pravdivého sebeobrazu (self-image), sebepozorování, sebehodnocení (self-observation). Očekávaným výsledkem by mělo být sebepoznání a sebepojetí v učitelské roli a vytvoření odpovědného přístupu k učitelství, k vlastnímu studiu a k dítěti.
dcterms:title
Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání Self-reflection - factor which contributing to the quality of initial teacher education Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání
skos:prefLabel
Self-reflection - factor which contributing to the quality of initial teacher education Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání Sebereflexe - činitel přispívající ke kvalitě přípravného vzdělávání
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A14018E2!RIV14-MSM-17450___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A17450
n4:aktivita
n19:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n7:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n20:7729219
n4:druhVysledku
n16:D
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
104355
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A14018E2
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
Procces; learning; students; self-reflection; skills; instruments; result.
n4:klicoveSlovo
n8:skills n8:result. n8:learning n8:students n8:Procces n8:self-reflection n8:instruments
n4:kontrolniKodProRIV
[37ADB38F4A1B]
n4:mistoKonaniAkce
Trnava, Slovensko
n4:mistoVydani
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
n4:nazevZdroje
Pedagogica Actualis IV.
n4:obor
n18:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2013
n4:tvurceVysledku
Burkovičová, Radmila
n4:typAkce
n12:EUR
n4:zahajeniAkce
2012-12-06+01:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave
n3:isbn
978-80-8105-448-8
n15:organizacniJednotka
17450