This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401892%21RIV14-MSM-17450___/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA1401892%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů. Informatizace a zavádění informačních technologií se nevyhnulo žádnému pracovnímu odvětví ani vzdělávání. V posledních letech můžeme sledovat také postupnou individualizaci studia, jak u formy kombinované tak i formy prezenční. Skloubením těchto dvou trendů - elektronická výuka a individualizace - inklinuje k vytvoření spojení ?individuální elektronická výuka?. Jedná se o programový systém pro řízení výuky, tzv. Virtuálního učitele, který se automaticky přizpůsobující individuálním vlastnostem studenta a jeho učebnímu stylu. Aby systém pro řízení výuky mohl výuku přizpůsobit měnícím se vlastnostem, potřebuje mít dostatečně bohatou zásobu různých stylů a forem výuky. V příspěvku je taktéž popsána metodika tvorby adaptivních studijních materiálů, které jsou vytvořeny na základě preferujících studentových vlastností při učení se. Adaptivní e-learning je jedním z nových trendů individualizace výuky. Systém umožňuje adaptovat studijní výukové materiály na jednotlivé učební styly studentů.
dcterms:title
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
skos:prefLabel
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A1401892!RIV14-MSM-17450___
n17:predkladatel
n18:orjk%3A17450
n3:aktivita
n16:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n5:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n12:2473666 n12:6806686
n3:druhVysledku
n13:D
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
91578
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A1401892
n3:jazykVysledku
n9:eng
n3:klicovaSlova
virtual teacher; learning style of student; optimal style of education; current style of education
n3:klicoveSlovo
n4:current%20style%20of%20education n4:learning%20style%20of%20student n4:optimal%20style%20of%20education n4:virtual%20teacher
n3:kontrolniKodProRIV
[FE3F52A821FC]
n3:mistoKonaniAkce
Brno
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
New Form of e-Learning - Adaptive e-Learning
n3:obor
n11:IN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2013
n3:tvurceVysledku
Kostolányová, Kateřina Czeczotková, Blanka
n3:typAkce
n10:WRD
n3:zahajeniAkce
2013-05-21+02:00
s:numberOfPages
8
n15:hasPublisher
Vydavatelské oddělení UO
n19:isbn
978-80-7231-919-0
n20:organizacniJednotka
17450