This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017WU%21RIV14-MSM-17450___/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F13%3AA14017WU%21RIV14-MSM-17450___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá užitím softwaru ve vzdělávání s vazbou pro nové poznávání souvislostí různých dějů. Jedná se o moderní metodu užívání softwaru pro získávání znalostí a ověřování teorií a zákonitostí. V příspěvku jsou na ukázku představeny dva typy softwarů, kde studenti ověřují děje na vedeních vysokého napětí v závislostech na změnách teploty nebo vlivech znečištění na izolátorech. Za normálních okolností v laboratorních podmínkách by nebylo možné tyto složité děje zkoumat. V případě použití vhodného softwaru, který je sestaven pro konkrétní funkce je možné poznávat a ověřovat skutečnosti v laboratorních podmínkách. Software jako prostředek poznávání má v praxi a ve vzdělávání velké uplatnění. The paper deals with the use of software in education due to new knowledge of connectivity of various processes. It is a modern method of using the software for gaining knowledge and verifying theories and relations. There are described two types of software. Students verify processes on lines of high voltage due to temperature changes or impact of pollution on insulators. In standard condition of laboratories there is no possibility to research such complicated processes. In case of suitable software which is assembled for concrete functions there is possible to know and verify the reality in laboratory conditions. Software as a tool of learning has a big application in practice and in education. Příspěvek se zabývá užitím softwaru ve vzdělávání s vazbou pro nové poznávání souvislostí různých dějů. Jedná se o moderní metodu užívání softwaru pro získávání znalostí a ověřování teorií a zákonitostí. V příspěvku jsou na ukázku představeny dva typy softwarů, kde studenti ověřují děje na vedeních vysokého napětí v závislostech na změnách teploty nebo vlivech znečištění na izolátorech. Za normálních okolností v laboratorních podmínkách by nebylo možné tyto složité děje zkoumat. V případě použití vhodného softwaru, který je sestaven pro konkrétní funkce je možné poznávat a ověřovat skutečnosti v laboratorních podmínkách. Software jako prostředek poznávání má v praxi a ve vzdělávání velké uplatnění.
dcterms:title
Software jako prostředek poznávání SOFTWARE AS A TOOL OF KNOWLEDGE Software jako prostředek poznávání
skos:prefLabel
Software jako prostředek poznávání Software jako prostředek poznávání SOFTWARE AS A TOOL OF KNOWLEDGE
skos:notation
RIV/61988987:17450/13:A14017WU!RIV14-MSM-17450___
n3:predkladatel
n14:orjk%3A17450
n4:aktivita
n5:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n15:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n7:2856352
n4:druhVysledku
n17:D
n4:duvernostUdaju
n11:S
n4:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
106065
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/13:A14017WU
n4:jazykVysledku
n13:cze
n4:klicovaSlova
Software; high voltage; line; connectivity; relation; process; learning
n4:klicoveSlovo
n10:connectivity n10:high%20voltage n10:line n10:relation n10:learning n10:Software n10:process
n4:kontrolniKodProRIV
[681EE754A208]
n4:mistoKonaniAkce
Pedagogická fak. Univerzity Palackého v Olomouci
n4:mistoVydani
Olomouc
n4:nazevZdroje
TRENDY VE VZDĚLÁVÁNÍ 2013
n4:obor
n20:JC
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2013
n4:tvurceVysledku
Rudolf, Ladislav
n4:typAkce
n18:EUR
n4:zahajeniAkce
2013-06-19+02:00
s:numberOfPages
4
n9:hasPublisher
Agentura GEVAK s. r. o.
n12:isbn
978-80-86768-52-6
n19:organizacniJednotka
17450