This HTML5 document contains 68 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176Z%21RIV13-GA0-17450___/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130176Z%21RIV13-GA0-17450___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Při řešení každého většího lidského díla je vhodné dodržovat ověřený postup, vyplývající ze systémové analýzy. eLearningový projekt a jeho evaluace patří k větším dílům a proto i u něj bude vhodné definovat příslušné etapy. Chápeme-li eLearningovým projektem vývoj skupiny eLearningových předmětů, bude navíc postup uvnitř etap dvouúrovňový: nižší úroveň pro každý předmět, vyšší úroveň pro celý projekt. Kapitola vymezuje etapy vývoje celého eLearningového projektu a stanovuje k nim příslušné evaluační metody a nástroje. Také pro každý eLearningový předmět určuje vhodné způsoby evaluace. Celkově je tato kapitola podrobným plánem evaluace eLearningu. Při řešení každého většího lidského díla je vhodné dodržovat ověřený postup, vyplývající ze systémové analýzy. eLearningový projekt a jeho evaluace patří k větším dílům a proto i u něj bude vhodné definovat příslušné etapy. Chápeme-li eLearningovým projektem vývoj skupiny eLearningových předmětů, bude navíc postup uvnitř etap dvouúrovňový: nižší úroveň pro každý předmět, vyšší úroveň pro celý projekt. Kapitola vymezuje etapy vývoje celého eLearningového projektu a stanovuje k nim příslušné evaluační metody a nástroje. Také pro každý eLearningový předmět určuje vhodné způsoby evaluace. Celkově je tato kapitola podrobným plánem evaluace eLearningu. In any project, it is essential to have a verified systematic process for development and evaluation. This chapter utilizes system analysis to define relevant stages of the project. If we understand the eLearning project as development of a group of eLearning study subjects, it will include two levels: the first level is the specific content and the second level is for the entire project. In addition, the chapter defines suitable evaluation methods for each eLearning subject. Overall, it is a detailed plan for eLearning evaluation.
dcterms:title
Approaches to evaluation of eLearning Životní cyklus evaluace eLearningového projektu Životní cyklus evaluace eLearningového projektu
skos:prefLabel
Životní cyklus evaluace eLearningového projektu Životní cyklus evaluace eLearningového projektu Approaches to evaluation of eLearning
skos:notation
RIV/61988987:17450/12:A130176Z!RIV13-GA0-17450___
n10:predkladatel
n11:orjk%3A17450
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(GA406/09/0242)
n3:dodaniDat
n9:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n21:3094278
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
182421
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/12:A130176Z
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
adaptive learning; distance learning; effectiveness of teaching; eLearning; evaluation of eLearning; hardware; evaluation of quality of eLearning; person-computer interaction; Kirkpatrick?s model; quality criteria; curriculum with PCeL elements; quality of eLearning; LMS; ADDIE model; evaluation model; multimedia; personalisation of learning; ProAuthor; project instruction; frameworks and variations of frameworks; self-assessment; software; structured study material; system approach; testing; maintenance; visualisation; peer assessment; student-centered learning; project life cycle
n3:klicoveSlovo
n5:distance%20learning n5:curriculum%20with%20PCeL%20elements n5:hardware n5:eLearning n5:quality%20criteria n5:ADDIE%20model n5:ProAuthor n5:effectiveness%20of%20teaching n5:LMS n5:project%20life%20cycle n5:project%20instruction n5:Kirkpatrick%3Fs%20model n5:software n5:multimedia n5:evaluation%20model n5:evaluation%20of%20quality%20of%20eLearning n5:evaluation%20of%20eLearning n5:visualisation n5:self-assessment n5:peer%20assessment n5:adaptive%20learning n5:frameworks%20and%20variations%20of%20frameworks n5:maintenance n5:quality%20of%20eLearning n5:testing n5:system%20approach n5:person-computer%20interaction n5:personalisation%20of%20learning n5:structured%20study%20material n5:student-centered%20learning
n3:kontrolniKodProRIV
[1F5287671AEE]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Přístupy k evaluaci eLearningu
n3:obor
n6:JU
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
190
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n17:GA406%2F09%2F0242
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2012
n3:tvurceVysledku
Šarmanová, Jana
s:numberOfPages
31
n13:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě
n20:isbn
978-80-7464-121-3
n16:organizacniJednotka
17450