This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130164I%21RIV13-MSM-17450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA130164I%21RIV13-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n9:Vysledek
dcterms:description
Studie prezentuje vybraná zjištění rozsáhlého smíšeného výzkumu historického vědomí a aktuální podoby výuky dějepisu z roku 2011, týkající se vztahu nejnovějších teoretických poznatků oborové didaktiky dějepisu a současné praxe dějepisného vyučování na základních a středních školách. Sledována je preference a akcentace tematické, geografické a chronologické perspektivy dějin, převládající styl výuky dějepisu a metody práce s historickými prameny. Autorky v koncepci výzkumu odkazují na zahraniční empirické zkušenosti a výzkumná zjištění komparují s výsledky předchozích šetření. : The study presents the selected findings of mixed research on historical consciousness and the current state of history teaching in 2011, concerning the relationship between the most current theoretical knowledge of history didactics and the current history teaching in primary and secondary schools. The focus is on the preference and emphasis of thematic, geographical, and chronological perspectives on history, the prevailing style of history teaching, and methods of teaching with historical sources. The authors in the concept of research refer to empirical experience abroad and the research results are being compared with the results of previous studies, including international studies. Studie prezentuje vybraná zjištění rozsáhlého smíšeného výzkumu historického vědomí a aktuální podoby výuky dějepisu z roku 2011, týkající se vztahu nejnovějších teoretických poznatků oborové didaktiky dějepisu a současné praxe dějepisného vyučování na základních a středních školách. Sledována je preference a akcentace tematické, geografické a chronologické perspektivy dějin, převládající styl výuky dějepisu a metody práce s historickými prameny. Autorky v koncepci výzkumu odkazují na zahraniční empirické zkušenosti a výzkumná zjištění komparují s výsledky předchozích šetření.
dcterms:title
Current Theory and Practice of History Teaching in Primary Schools Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách
skos:prefLabel
Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách Současná teorie a praxe dějepisného vzdělávání na školách Current Theory and Practice of History Teaching in Primary Schools
skos:notation
RIV/61988987:17450/12:A130164I!RIV13-MSM-17450___
n9:predkladatel
n10:orjk%3A17450
n3:aktivita
n8:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n16:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1664468 n11:7454171
n3:druhVysledku
n4:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
169871
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/12:A130164I
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
history didactics; history education theory; international research in didactics; empirical research; mixed design
n3:klicoveSlovo
n6:mixed%20design n6:history%20education%20theory n6:history%20didactics n6:international%20research%20in%20didactics n6:empirical%20research
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[2FF6DEE35256]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2012
n3:svazekPeriodika
22
n3:tvurceVysledku
Gracová, Blažena Labischová, Denisa
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
27
n17:organizacniJednotka
17450