This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1%21RIV13-MSM-17450___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F12%3AA13014Q1%21RIV13-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu. The specialized book entitled-Theory of adaptive e-learning, focuses on a theoretical interpretation of a new model of instruction in an electronic environment. On the basis of the suggested theoretical model, an adaptive management system has been developed and prepared, in which the theoretical rules and algorithms are practically verified. This book concentrates on in-detail described theoretical grounds of adaptive teaching. It describes thoroughly the analysis and testing of student?s characteristics (learning styles), the area of methodology of adaptive supports creation and the area of adaptive process management itself. The standard e-learning education forms are being replaced by higher ones, tailored to needs of particular students according to their preferred learning styles. The personalized learning environment should become a corner stone of an optimized way of learning, which is more efficient and perhaps even secures the student knowledge to be retained for a longer period of time. Odborná kniha s názvem-Teorie adaptivního e-learningu aw orientuje na teoretický výklad nového modelu výuky v elektronickém prostředí. Na základě navrženého teoretického modelu, byl adaptivní systém řízení vyvinut a je připraven připraven k ,použití, v němž jsou teoretické pravidla a algoritmy ověřovány. Tato kniha se zaměřuje na podrobně popsány teoretické důvody adaptivní výuky. Popisuje podrobně analýzy a testování studenta, s parametry (učení styly), oblast metodiky adaptivního podporuje tvorbu a oblast adaptivního řízení procesů sám. Standardní e-learningové formy vzdělávání jsou nahrazovány vyššími a přizpůsobených potřebám jednotlivých studentů dle jejich preferovaných stylů učení. Personalizovaná vzdělávací prostředí by se měla stát základním kamenem optimalizované způsob učení, který je účinnější a možná dokonce zajišťuje znalosti studentů se uchovávají po delší dobu.
dcterms:title
Teorie adaptivního e-learningu Teorie adaptivního e-learningu Theory of adaptive e-learning
skos:prefLabel
Teorie adaptivního e-learningu Theory of adaptive e-learning Teorie adaptivního e-learningu
skos:notation
RIV/61988987:17450/12:A13014Q1!RIV13-MSM-17450___
n18:predkladatel
n19:orjk%3A17450
n3:aktivita
n10:O
n3:aktivity
O
n3:dodaniDat
n13:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n14:2473666
n3:druhVysledku
n5:B
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
173798
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/12:A13014Q1
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
e-learning; adaptability; adaptive learning environment; individualized instruction; learning style
n3:klicoveSlovo
n8:adaptive%20learning%20environment n8:individualized%20instruction n8:adaptability n8:learning%20style n8:e-learning
n3:kontrolniKodProRIV
[F05B7D6B1C51]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Teorie adaptivního e-learningu
n3:obor
n4:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
118
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2012
n3:tvurceVysledku
Kostolányová, Kateřina
s:numberOfPages
118
n11:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě
n15:isbn
978-80-7464-014-8
n12:organizacniJednotka
17450