This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130168Q%21RIV13-MSM-17450___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA130168Q%21RIV13-MSM-17450___
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The monograph deals with the context of special educational needs defined by currently valid legislative and other methodical or curricular documents with respect to the socially excluded Romani pupils and pupils with mild mental disability. It defines basic key factors which affect the process of education and the quality of pedagogical communication. The space is given to the personality of teacher, their competences and qualities. Partial empirical investigations which are the result of research aims carried out at the Pedagogical Faculty of the University of Ostrava are presented in the individual chapters. Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodním kontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu. Monografie monografie si klade za cíl vyjádřit kontext speciálních vzdělávacích potřeb se zřetelem na romské žáky, druhou cílovou skupinu tvoří žáci s lehkým mentálním postižením, u nichž se uplatňování integračních tendencí jeví jako nejobtížnější. Třetí cílovou skupinou jsou děti a žáci s kombinovaným postižením, s důrazem na mentální postižení Text knihy je členěn do čtyř hlavních kapitol přinášející východiska řešeného tématu. Jde především o legislativní uchopení SVP a jeho srovnání v mezinárodním kontextu. Odborné kompetence (speciálních) pedagogů významně determinují komunikaci ve školní praxi. Jsou formovány v pregraduální přípravě a dále upevňovány v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Kniha je věnována pedagogům v praxi i odborníkům v oblasti výzkumu.
dcterms:title
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci Pupils with Special Educational Needs in Pedagogical Communication Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci
skos:prefLabel
Pupils with Special Educational Needs in Pedagogical Communication Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci
skos:notation
RIV/61988987:17450/11:A130168Q!RIV13-MSM-17450___
n13:predkladatel
n18:orjk%3A17450
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n5:3414922 n5:3765571 n5:1603507
n3:druhVysledku
n9:B
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
242187
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/11:A130168Q
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
determinants; education; pupil; teacher; mental disability; music therapy; socially disadvantage; Romani pupils
n3:klicoveSlovo
n4:education n4:teacher n4:music%20therapy n4:determinants n4:mental%20disability n4:Romani%20pupils n4:pupil n4:socially%20disadvantage
n3:kontrolniKodProRIV
[2A6925297B63]
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Žák se speciálními vzdělávacími potřebami v pedagogické komunikaci
n3:obor
n15:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetStranKnihy
118
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2011
n3:tvurceVysledku
Franiok, Petr Kaleja, Martin Zezulková, Eva
s:numberOfPages
118
n20:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta
n12:isbn
978-80-7464-022-3
n7:organizacniJednotka
17450