This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014F6%21RIV12-MSM-17450___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F11%3AA12014F6%21RIV12-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n3:Vysledek
dcterms:description
V příspěvku hledáme odpovědí na otázku: Jaký potenciál má dramatická výchova k rozvíjení klíčových kompetencí? Hlavní metodou se stala analýza dokumentů, na jejímž základě vznikal systém kategorií, pro které byly postupně vyhledávány výskyty činitelů vyjadřujících kvalitu dílčích oblasti dramatické výchovy. Následně šlo o jejich třídění na základě vymezených kategorií, které mohou tvořit také strukturu jednotlivých klíčových kompetencí. Jedním z výsledků je tak popis konkrétních výstupů dramatické výchovy, jejichž naplňování může mít vliv na rozvoj klíčových kompetencí a rozpracování kritérií k zaznamenávání jejich kvality, což se ukazuje také jako vhodné východisko pro kvalitativní i kvantitativní výzkum a deskripci stavu klíčových kompetencí v jejich různých etapách vývoje v reálné školní praxi. In this paper, we are looking for answer to the questions: What potential does the drama education have on the development of key competencies? The main method was the analysis of documents, under which the system of categories gradually searching for occurrences of sub-factors representing the quality of the drama education, has been created. Consequently, their classification on the basis of defined categories, which can also form the structure of key competencies, has been done. One result is the description of the specific outcomes of drama education, whose implementation may influence the development of key competencies and setting of criteria for their quality recording, which looks like a suitable method for qualitative and quantitative research and description of the status of key competencies in their various stages of development in a real school practice. V příspěvku hledáme odpovědí na otázku: Jaký potenciál má dramatická výchova k rozvíjení klíčových kompetencí? Hlavní metodou se stala analýza dokumentů, na jejímž základě vznikal systém kategorií, pro které byly postupně vyhledávány výskyty činitelů vyjadřujících kvalitu dílčích oblasti dramatické výchovy. Následně šlo o jejich třídění na základě vymezených kategorií, které mohou tvořit také strukturu jednotlivých klíčových kompetencí. Jedním z výsledků je tak popis konkrétních výstupů dramatické výchovy, jejichž naplňování může mít vliv na rozvoj klíčových kompetencí a rozpracování kritérií k zaznamenávání jejich kvality, což se ukazuje také jako vhodné východisko pro kvalitativní i kvantitativní výzkum a deskripci stavu klíčových kompetencí v jejich různých etapách vývoje v reálné školní praxi.
dcterms:title
Analýza výstupů dramatické výchovy a klíčových kompetencí Analýza výstupů dramatické výchovy a klíčových kompetencí The analysis of outputs in drama education and key competencies
skos:prefLabel
The analysis of outputs in drama education and key competencies Analýza výstupů dramatické výchovy a klíčových kompetencí Analýza výstupů dramatické výchovy a klíčových kompetencí
skos:notation
RIV/61988987:17450/11:A12014F6!RIV12-MSM-17450___
n3:predkladatel
n4:orjk%3A17450
n7:aktivita
n9:S
n7:aktivity
S
n7:dodaniDat
n17:2012
n7:domaciTvurceVysledku
n18:1495887
n7:druhVysledku
n21:D
n7:duvernostUdaju
n14:S
n7:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n7:idSjednocenehoVysledku
186167
n7:idVysledku
RIV/61988987:17450/11:A12014F6
n7:jazykVysledku
n19:cze
n7:klicovaSlova
drama education; key competencies; qualitative research; analysis of documents
n7:klicoveSlovo
n10:qualitative%20research n10:key%20competencies n10:drama%20education n10:analysis%20of%20documents
n7:kontrolniKodProRIV
[50988DB7A537]
n7:mistoKonaniAkce
Brno
n7:mistoVydani
Brno
n7:nazevZdroje
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
n7:obor
n15:AM
n7:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n7:pocetTvurcuVysledku
1
n7:rokUplatneniVysledku
n17:2011
n7:tvurceVysledku
Karaffa, Jan
n7:typAkce
n8:EUR
n7:zahajeniAkce
2011-09-05+02:00
s:numberOfPages
5
n13:hasPublisher
Masarykova univerzita
n20:isbn
978-80-210-5774-6
n11:organizacniJednotka
17450