This HTML5 document contains 53 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100ZGW%21RIV11-MSM-17450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F10%3AA1100ZGW%21RIV11-MSM-17450___
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Příspěvek je zaměřený na význam a vztah prožitků a zkušeností, s nimiž záměrně i nezáměrně nakládáme během různý her i procesů učení dětí a žáků v mateřské a základní škole. V blocích nebo hodinách dramatické výchovy se totiž nabízí mnoho rozmanitých příležitostí k nabývání zkušeností skrze prožitek. Proto je velmi důležité orientovat se v takto zaměřených situacích, v nichž pracujeme současně s realitou i fikcí, čímž se tyto situace stávají složitější a nemusí být pro každého zcela přehledné a jednoznačné. Zkusíme si tedy postupně odpovídat na otázky: Jak pracovat s individuální zkušeností dětí a žáků? Jak vytvářet vhodné podmínky pro situace vyvolávající žádoucí prožitky, které by byly dostatečně podnětné pro získávání zkušeností nových nebo obohacující zkušenosti dosavadní? Příspěvek je zaměřený na význam a vztah prožitků a zkušeností, s nimiž záměrně i nezáměrně nakládáme během různý her i procesů učení dětí a žáků v mateřské a základní škole. V blocích nebo hodinách dramatické výchovy se totiž nabízí mnoho rozmanitých příležitostí k nabývání zkušeností skrze prožitek. Proto je velmi důležité orientovat se v takto zaměřených situacích, v nichž pracujeme současně s realitou i fikcí, čímž se tyto situace stávají složitější a nemusí být pro každého zcela přehledné a jednoznačné. Zkusíme si tedy postupně odpovídat na otázky: Jak pracovat s individuální zkušeností dětí a žáků? Jak vytvářet vhodné podmínky pro situace vyvolávající žádoucí prožitky, které by byly dostatečně podnětné pro získávání zkušeností nových nebo obohacující zkušenosti dosavadní? The contribution is focused on the importance and relationship experiences and expertise with which we load up intentionally and unintentionally in the different games and learning processes of children and pupils in nursery and primary school. The lessons of drama education offer many varied opportunities to acquire expertise through experience. It is therefore very important to orientate in such oriented situations in which we work together with the reality and fiction, thus the situation becomes more complex and may not be entirely clear and unambiguously for everyone. Then gradually we will try to answer the questions: How to work with individual experiences of children and pupils? How we may to create suitable state of affairs for situations evoking desirable experiences that would be enough incentive for acquiring new experiences or elevating actual experience?
dcterms:title
Prožitek a zkušenost ve hře i v procesu učení dětí a žáků Prožitek a zkušenost ve hře i v procesu učení dětí a žáků EXPERIENCE AND EXPERIENCE IN THE PROCESS OF LEARNING IN GAME WITH CHILDREN AND PUPILS
skos:prefLabel
Prožitek a zkušenost ve hře i v procesu učení dětí a žáků Prožitek a zkušenost ve hře i v procesu učení dětí a žáků EXPERIENCE AND EXPERIENCE IN THE PROCESS OF LEARNING IN GAME WITH CHILDREN AND PUPILS
skos:notation
RIV/61988987:17450/10:A1100ZGW!RIV11-MSM-17450___
n3:aktivita
n10:Z
n3:aktivity
Z(MSM 174500001)
n3:dodaniDat
n9:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:1495887
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
283206
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/10:A1100ZGW
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Experience; outside and inside experience; expertise; experience individual and generalize; experience direct and indirect; authority; role play; modeling; game; reality and fiction; design of concept and preconcept; conflict; zone of near development; reflection.
n3:klicoveSlovo
n6:role%20play n6:game n6:zone%20of%20near%20development n6:outside%20and%20inside%20experience n6:authority n6:modeling n6:expertise n6:experience%20direct%20and%20indirect n6:experience%20individual%20and%20generalize n6:reflection. n6:design%20of%20concept%20and%20preconcept n6:conflict n6:reality%20and%20fiction n6:Experience
n3:kontrolniKodProRIV
[9A51E4BCFE39]
n3:mistoKonaniAkce
PdF OU v Ostravě
n3:mistoVydani
Ostrava
n3:nazevZdroje
Aktuální otázky preprimárního a primárního vzdělávání
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2010
n3:tvurceVysledku
Karaffa, Jan
n3:typAkce
n15:CST
n3:zahajeniAkce
2010-01-14+01:00
n3:zamer
n16:MSM%20174500001
s:numberOfPages
8
n19:hasPublisher
OU v Ostravě
n4:isbn
978-80-7368-771-7
n5:organizacniJednotka
17450