This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VOJ%21RIV10-MSM-17450___/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F09%3AA1000VOJ%21RIV10-MSM-17450___
rdf:type
n16:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Profesní vědění budujeme jako syntetické teoretické znalosti na základě pedagogických zkušeností. Studující zažili na pedagogické praxi denně mnoho problémových situací, které se dotýkají přímo osobnosti dítěte, jeho vzdělávání, projevů jeho jednání a chování. Příspěvek nastiňuje rozpoznání pedagogického problému v průběhu pedagogické praxe studujících oboru Učitelství pro MŠ. Studující pedagogický problém formulují a vymezují. Přípravné vzdělávání studující tak připravuje v souladu se současným programovým dokumentem a jeho uvedením do praxe mateřských škol. Profesní vědění budujeme jako syntetické teoretické znalosti na základě pedagogických zkušeností. Studující zažili na pedagogické praxi denně mnoho problémových situací, které se dotýkají přímo osobnosti dítěte, jeho vzdělávání, projevů jeho jednání a chování. Příspěvek nastiňuje rozpoznání pedagogického problému v průběhu pedagogické praxe studujících oboru Učitelství pro MŠ. Studující pedagogický problém formulují a vymezují. Přípravné vzdělávání studující tak připravuje v souladu se současným programovým dokumentem a jeho uvedením do praxe mateřských škol. Professional knowledge build as synthetic theoretical knowledge on the basis of pedagogical experiences. Students experienced many problem situations at practice every day, which cover directly child's personality, his education, expressions of his action and behaviour. Paper outlines recognition of pedagogical problem during pedagogical practice of students field of study Teaching for pre-primary schools. Students formulate and determine pedagogical problem. Preparatory education prepares students in compliance with present programme document and its introduction to practice of nursery school.
dcterms:title
Solution of recognized pedagogical problems of practice as part of preparatory education teacher of nursery schools Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ
skos:prefLabel
Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ Solution of recognized pedagogical problems of practice as part of preparatory education teacher of nursery schools Řešení rozpoznaných pedagogických problémů praxe jako součást přípravného vzdělávání učitelek MŠ
skos:notation
RIV/61988987:17450/09:A1000VOJ!RIV10-MSM-17450___
n3:aktivita
n19:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n14:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n15:7729219
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
339109
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/09:A1000VOJ
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
Formulation; pedagogical practice; pedagogical problem; pre-primary age child; pre-school; preparatory education; recognition; solution; students; teacher of pre-school.
n3:klicoveSlovo
n5:solution n5:pre-school n5:pedagogical%20problem n5:pre-primary%20age%20child n5:recognition n5:students n5:preparatory%20education n5:pedagogical%20practice n5:teacher%20of%20pre-school. n5:Formulation
n3:kontrolniKodProRIV
[33BFF0DC8DAF]
n3:mistoKonaniAkce
Prešovská univerzita v Prešove Slovensko
n3:mistoVydani
Prešov Slovensko
n3:nazevZdroje
Príprava učiteľov v procese školských reforiem
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2009
n3:tvurceVysledku
Burkovičová, Radmila
n3:typAkce
n18:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-09-16+02:00
s:numberOfPages
7
n13:hasPublisher
Prešovská univerzita v Prešove
n9:isbn
978-80-555-0014-0
n8:organizacniJednotka
17450