This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900R8L%21RIV09-MSM-17450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F08%3AA0900R8L%21RIV09-MSM-17450___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Study is focused on a problem with evaluation and self-evaluation as a fundamental way of grouwth of all educational field, learning and teaching. On the centre of discussion is terminological clarification of the content and functional meaning of terms evaluation and self-evaluation and its place on metodology of educational sciences and research area of teacher profession. Příspěvek je věnován problematice(auto)evaluace jako zásadní cestě k růstu kvality školního vzdělávání, učení a vyučování. Zejména jsou diskutovány terminologické nejasnosti provázející snahy o obsahové a funkční vymezení pojmu (auto)evaluace, místu, jež zaujímá v metodologii pedagogických věd a ve výzkumné doméně učitelské profese. Příspěvek je věnován problematice(auto)evaluace jako zásadní cestě k růstu kvality školního vzdělávání, učení a vyučování. Zejména jsou diskutovány terminologické nejasnosti provázející snahy o obsahové a funkční vymezení pojmu (auto)evaluace, místu, jež zaujímá v metodologii pedagogických věd a ve výzkumné doméně učitelské profese.
dcterms:title
Developmenmt of teaching quality - will be teacher - rearcher? Cesta zvyšování kvality vyučování - stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách? Cesta zvyšování kvality vyučování - stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách?
skos:prefLabel
Cesta zvyšování kvality vyučování - stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách? Developmenmt of teaching quality - will be teacher - rearcher? Cesta zvyšování kvality vyučování - stanou se učitelé výzkumníky ve svých třídách?
skos:notation
RIV/61988987:17450/08:A0900R8L!RIV09-MSM-17450___
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n4:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n14:6177735
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
359363
n3:idVysledku
RIV/61988987:17450/08:A0900R8L
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
evaluation; self-evaluation; educational research; evaluation research; teaching quality
n3:klicoveSlovo
n8:self-evaluation n8:evaluation%20research n8:teaching%20quality n8:evaluation n8:educational%20research
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[F4B33C773B4C]
n3:nazevZdroje
Orbis Scholae
n3:obor
n12:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:svazekPeriodika
3
n3:tvurceVysledku
Seberová, Alena
s:issn
1802-4637
s:numberOfPages
15
n17:organizacniJednotka
17450