This HTML5 document contains 52 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17450%2F06%3AA1000GVM%21RIV10-MSM-17450___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17450%2F06%3AA1000GVM%21RIV10-MSM-17450___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Organizačně probíhá vysokoškolské vzdělání podle studijního plánu, který jako prostředek ke vzdělávání je složitý systém kreditů, předmětů, způsobů ověření studijních výsledků, pravidel a dalších součástí. Stává se významnou vnější podmínkou úspěšností studentova vzdělávání. Zodpovědnost za kvalitu poskytovaného přípravného vzdělávání vysokou školou je spojována s hodnocením této kvality, provedli jsme mj. v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, a zkouška z předmětu ve skupinách předmětů společných povinných teoretických, povinně volitelných a povinná pedagogická praxe komparaci a evaluaci studijních plánů studijního oboru Učitelství pro mateřské školy bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia českých pedagogických fakult. University education proceedes organizational according to educational plan, which like a instrument to the education is a complicated system of credits, subjects, ways of check educational results, rules and other parts. It becomes a significant outer condition of a fruitfulness student's education. Responsibility for a quality of provided preparative education of the same college is connected with evaluation of this quality. Among others in indicators %22subject in educational plan%22, %22credit of subject%22, and %22examination of subject%22 in groups of common compulsory theoretic subjects, compulsorily optional subjects and subjects of compulsory pedagogical practice we are performed a comparation and evaluation of curricula the field of study teaching for pre-primary schools of baccalaureate stage education of daily form study Czech peadagogical faculty. Organizačně probíhá vysokoškolské vzdělání podle studijního plánu, který jako prostředek ke vzdělávání je složitý systém kreditů, předmětů, způsobů ověření studijních výsledků, pravidel a dalších součástí. Stává se významnou vnější podmínkou úspěšností studentova vzdělávání. Zodpovědnost za kvalitu poskytovaného přípravného vzdělávání vysokou školou je spojována s hodnocením této kvality, provedli jsme mj. v indikátorech předmět ve studijním plánu, kredit předmětu, a zkouška z předmětu ve skupinách předmětů společných povinných teoretických, povinně volitelných a povinná pedagogická praxe komparaci a evaluaci studijních plánů studijního oboru Učitelství pro mateřské školy bakalářského stupně vzdělávání prezenční formy studia českých pedagogických fakult.
dcterms:title
Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace Evaluation of a curriculum as one of conditions education. Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace
skos:prefLabel
Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace Evaluace studijního plánu jako jedna z podmínek edukace Evaluation of a curriculum as one of conditions education.
skos:notation
RIV/61988987:17450/06:A1000GVM!RIV10-MSM-17450___
n4:aktivita
n6:Z n6:S
n4:aktivity
S, Z(MSM 174500001)
n4:dodaniDat
n11:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n15:7729219
n4:druhVysledku
n20:D
n4:duvernostUdaju
n5:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
474660
n4:idVysledku
RIV/61988987:17450/06:A1000GVM
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
evaluation; comparation; curriculum; teaching for pre-primary schools; bachelor step of education; instrument; subject; compulsory theoretic subject; compulsorily optional subject; compulsory pedagogical practice; credit; examination
n4:klicoveSlovo
n9:curriculum n9:evaluation n9:credit n9:examination n9:bachelor%20step%20of%20education n9:comparation n9:compulsory%20pedagogical%20practice n9:compulsory%20theoretic%20subject n9:instrument n9:compulsorily%20optional%20subject n9:teaching%20for%20pre-primary%20schools n9:subject
n4:kontrolniKodProRIV
[7092E1F086D2]
n4:mistoKonaniAkce
Malenovice
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:nazevZdroje
Pedagogická evaluace
n4:obor
n17:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n4:tvurceVysledku
Burkovičová, Radmila
n4:typAkce
n14:EUR
n4:zahajeniAkce
2006-09-21+02:00
n4:zamer
n16:MSM%20174500001
s:numberOfPages
8
n13:hasPublisher
Ostravská univerzita v Ostravě. Pedagogická fakulta
n19:isbn
80-7368-272-9
n7:organizacniJednotka
17450