This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000085%21RIV%2F2005%2FMSM%2F173105%2FN/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000085%21RIV%2F2005%2FMSM%2F173105%2FN
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Styly učení žáků je možno specifikovat na styly učení žáků z textu, výkladu učitele, a také na učení pomocí počítačových programů. Pilotní výzkum prokázal, že žáci preferují učení pomocí PC v případě, že nejsou spokojeni s učitelem. V opačném případě dop Styles of learning might be specified as the styles of learning from a text, from teacher´s commentary or with the aid of teaching programmes. The pilot research proved that students prefer learning with the aid of PC programmes in case the are not sati Styly učení žáků je možno specifikovat na styly učení žáků z textu, výkladu učitele, a také na učení pomocí počítačových programů. Pilotní výzkum prokázal, že žáci preferují učení pomocí PC v případě, že nejsou spokojeni s učitelem. V opačném případě dop
dcterms:title
Styles of students´ learning with the aid of PC teaching programmes Styly učení pomocí počítačových programů Styly učení pomocí počítačových programů
skos:prefLabel
Styly učení pomocí počítačových programů Styles of students´ learning with the aid of PC teaching programmes Styly učení pomocí počítačových programů
skos:notation
RIV/61988987:17310/99:00000085!RIV/2005/MSM/173105/N
n3:strany
21-27
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM 173100004)
n3:dodaniDat
n10:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n8:4758463
n3:druhVysledku
n6:D
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
755453
n3:idVysledku
RIV/61988987:17310/99:00000085
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
styles of learning, teaching programmes, teacher, PC
n3:klicoveSlovo
n4:teaching%20programmes n4:PC n4:styles%20of%20learning n4:teacher
n3:kontrolniKodProRIV
[00186BEC9DE1]
n3:mistoKonaniAkce
Neuvedeno
n3:mistoVydani
Opole
n3:nazevZdroje
Sborník z VIII. mezinárodního semináře problematiky didaktiky chemie
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n10:1999
n3:tvurceVysledku
Solárová, Marie
n3:typAkce
n20:CST
n3:zahajeniAkce
1999-06-15+02:00
n3:zamer
n12:MSM%20173100004
s:numberOfPages
7
n15:hasPublisher
Univerzita Opole
n19:isbn
83-87635-61-8
n21:organizacniJednotka
17310