This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000083%21RIV%2F2005%2FMSM%2F173105%2FN/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000083%21RIV%2F2005%2FMSM%2F173105%2FN
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Podle práce studentů s chemickým textem lze analyzovat jejich styl učení. Analýzou byl zjištěno, že žáci pracují stylem hloubkovým, povrchovým a tzv. mezistylem. Hloubka učebního stylu závisí na mnoha okolnostech. Podle práce studentů s chemickým textem lze analyzovat jejich styl učení. Analýzou byl zjištěno, že žáci pracují stylem hloubkovým, povrchovým a tzv. mezistylem. Hloubka učebního stylu závisí na mnoha okolnostech. Students´work with chemistry text makes it possible to analyze student´s style of learning. By learning from a text students´work might be classified as a deep style of learning, an ?inter-style?, and a superficial style. The depth of learning style depe
dcterms:title
Studentś works with chemistry text Práce žáků s chemickým textem Práce žáků s chemickým textem
skos:prefLabel
Práce žáků s chemickým textem Práce žáků s chemickým textem Studentś works with chemistry text
skos:notation
RIV/61988987:17310/99:00000083!RIV/2005/MSM/173105/N
n3:strany
39-45
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM 173100004)
n3:dodaniDat
n20:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n13:4758463
n3:druhVysledku
n16:D
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
750448
n3:idVysledku
RIV/61988987:17310/99:00000083
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
learning from a text, style of learning, student´ s attitude to a subject
n3:klicoveSlovo
n10:learning%20from%20a%20text n10:student%C2%B4%20s%20attitude%20to%20a%20subject n10:style%20of%20learning
n3:kontrolniKodProRIV
[23F753EEC724]
n3:mistoKonaniAkce
Opole
n3:mistoVydani
Opole
n3:nazevZdroje
Sborník z VIII. mezinárodnío semináře problematiky didaktiky chemie
n3:obor
n11:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n20:1999
n3:tvurceVysledku
Solárová, Marie
n3:typAkce
n18:CST
n3:zahajeniAkce
1999-06-15+02:00
n3:zamer
n15:MSM%20173100004
s:numberOfPages
7
n14:hasPublisher
Univerzita Opole
n19:isbn
83-87635-61-8
n9:organizacniJednotka
17310