This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17310%2F07%3AA0800OEZ%21RIV08-MMR-17310___/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17310%2F07%3AA0800OEZ%21RIV08-MMR-17310___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
Publikace představuje hlavní výstup projektu WB-22-05 Ministerstva pro místní rozvoj. Publikace je strukturována do tématický komplementárních bloků jako např. metody v marketingovém managementu, aktéři, institucionální zabezpečení marketingového managementu, proces městského marketingu, typologie, možné oblasti aktivit marketingového managementu, příklady ?best practices?, perspektivy uplatnění konceptu marketingového managementu v rámci ČR a nabízí logickou a konzistentní strukturu informací a poznatků z oblasti marketingového managementu obcí, měst a regionů s ohledem na specifické rámcové podmínky České republiky Marketing management of municipalities, cities and regions Publikace představuje hlavní výstup projektu WB-22-05 Ministerstva pro místní rozvoj. Publikace je strukturována do tématický komplementárních bloků jako např. metody v marketingovém managementu, aktéři, institucionální zabezpečení marketingového managementu, proces městského marketingu, typologie, možné oblasti aktivit marketingového managementu, příklady ?best practices?, perspektivy uplatnění konceptu marketingového managementu v rámci ČR a nabízí logickou a konzistentní strukturu informací a poznatků z oblasti marketingového managementu obcí, měst a regionů s ohledem na specifické rámcové podmínky České republiky
dcterms:title
Marketingový management obcí, měst a regionů Marketing management of communities, towns and regions Marketingový management obcí, měst a regionů
skos:prefLabel
Marketingový management obcí, měst a regionů Marketingový management obcí, měst a regionů Marketing management of communities, towns and regions
skos:notation
RIV/61988987:17310/07:A0800OEZ!RIV08-MMR-17310___
n4:aktivita
n20:P
n4:aktivity
P(WB-22-05)
n4:dodaniDat
n7:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n12:4572661 n12:2241943
n4:druhVysledku
n5:B
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
432162
n4:idVysledku
RIV/61988987:17310/07:A0800OEZ
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
marketing; management; municipalities
n4:klicoveSlovo
n8:marketing n8:municipalities n8:management
n4:kontrolniKodProRIV
[98D0F2642126]
n4:mistoVydani
Ostrava
n4:nazevZdroje
Marketingový management obcí, měst a regionů
n4:obor
n13:AP
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetStranKnihy
136
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n16:WB-22-05
n4:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n4:tvurceVysledku
Rumpel, Petr Slach, Ondřej Ježek, Jiří
s:numberOfPages
136
n10:hasPublisher
Repronis
n14:isbn
978-80-7368-294-1
n18:organizacniJednotka
17310