This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61988987%3A17110%2F13%3AA14013ZV%21RIV14-MSM-17110___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61988987%3A17110%2F13%3AA14013ZV%21RIV14-MSM-17110___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Cílem bylo zjistit spokojenost pacientů s ošetřovatelskou péčí ve dvou nemocnicích MSK, zjistit, zda existuje souvislost mezi charakteristikami pacientů a jejich spokojeností a porovnat spokojenost pacientů. Soubor tvořilo 507 pacientů v období 1. 2. - 10. 3. 2011 na 13 lůžkových odděleních v nemocnicích Karviná-Ráj a Orlová. Byl použit standardizovaný dotazník Patient Satisfaction Scale (PSS). Pacienti hodnotili poskytovanou ošetřovatelskou péči jedenácti položkami ve třech oblastech: technické/racionální aspekty, podávání informací a oblast podpory a interakce. Pacienti byli pacienti nejvíce spokojeni s technickými aspekty ošetřovatelské péče a nejméně s poskytováním informací. Demografické charakteristiky pacientů na jejich spokojenost zásadní vliv neměly. Muži byli ve všech faktorech spokojenější než ženy a nejmenší spokojenost udávali pacienti popisující svůj zdravotní stav jako uspokojivý. V NsP Orlová udávali vyšší spokojenost s podporou a interakcí pacienti hospitalizovaní delší dobu. Cílem bylo zjistit spokojenost pacientů s ošetřovatelskou péčí ve dvou nemocnicích MSK, zjistit, zda existuje souvislost mezi charakteristikami pacientů a jejich spokojeností a porovnat spokojenost pacientů. Soubor tvořilo 507 pacientů v období 1. 2. - 10. 3. 2011 na 13 lůžkových odděleních v nemocnicích Karviná-Ráj a Orlová. Byl použit standardizovaný dotazník Patient Satisfaction Scale (PSS). Pacienti hodnotili poskytovanou ošetřovatelskou péči jedenácti položkami ve třech oblastech: technické/racionální aspekty, podávání informací a oblast podpory a interakce. Pacienti byli pacienti nejvíce spokojeni s technickými aspekty ošetřovatelské péče a nejméně s poskytováním informací. Demografické charakteristiky pacientů na jejich spokojenost zásadní vliv neměly. Muži byli ve všech faktorech spokojenější než ženy a nejmenší spokojenost udávali pacienti popisující svůj zdravotní stav jako uspokojivý. V NsP Orlová udávali vyšší spokojenost s podporou a interakcí pacienti hospitalizovaní delší dobu. The aim was to determine patient satisfaction with nursing care two hospitals of Moravian-Silesian region, to determine connection between demographic and clinical characteristics of patients and their satisfaction and to compare patient satisfaction according to health facility. The sample of 507 patients hospitalized in the period from 1.2.-10.3.2011 on 13 inpatient wards in hospitals Karvina-Raj and Orlova. Data were collected by PSS scale. Patients rated the provided nursing care using eleven items in three areas: technical aspects, provision of information and support and interaction. Patients were most satisfied with the technical aspects of nursing care and least with provision of information. Demographic characteristics of the patients did not have a major impact on their satisfaction. Only in one hospital were men in all factors happier than women and on the contrary the smallest satisfaction reported patients who described their health status as satisfactory.
dcterms:title
Hodnocení spokojenosti pacientů s ošetřovatelskou péčí Evaluation of patient satisfaction with nursing care Hodnocení spokojenosti pacientů s ošetřovatelskou péčí
skos:prefLabel
Hodnocení spokojenosti pacientů s ošetřovatelskou péčí Evaluation of patient satisfaction with nursing care Hodnocení spokojenosti pacientů s ošetřovatelskou péčí
skos:notation
RIV/61988987:17110/13:A14013ZV!RIV14-MSM-17110___
n12:predkladatel
n18:orjk%3A17110
n3:aktivita
n7:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n4:1379755 n4:2353520
n3:druhVysledku
n5:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
77831
n3:idVysledku
RIV/61988987:17110/13:A14013ZV
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
nursing care; hospital; patient; satisfaction; PSS questionnare
n3:klicoveSlovo
n9:nursing%20care n9:PSS%20questionnare n9:patient n9:satisfaction n9:hospital
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[E097D9FBABB1]
n3:nazevZdroje
Profese on-line
n3:obor
n10:FQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2013
n3:svazekPeriodika
6
n3:tvurceVysledku
Jarošová, Darja Winklerová, Jarmila
s:issn
1803-4330
s:numberOfPages
5
n17:organizacniJednotka
17110