This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045500%21RIV15-MSM-31160___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31160%2F14%3A00045500%21RIV15-MSM-31160___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: reklama; rating; reklamní blok; pokles; televize Basic themes of document: advertising; rating; commercial break; drop; television Hlavní témata dokumentu: reklama; rating; reklamní blok; pokles; televize
dcterms:title
What happens with TV ratings with the beginning of a commercial break? Co se děje s televizními ratingy s nástupem reklamních bloků? Co se děje s televizními ratingy s nástupem reklamních bloků?
skos:prefLabel
Co se děje s televizními ratingy s nástupem reklamních bloků? Co se děje s televizními ratingy s nástupem reklamních bloků? What happens with TV ratings with the beginning of a commercial break?
skos:notation
RIV/61384399:31160/14:00045500!RIV15-MSM-31160___
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n5:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n9:5144949 n9:8698007
n3:druhVysledku
n14:J
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
7648
n3:idVysledku
RIV/61384399:31160/14:00045500
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
advertising; rating; commercial break; drop; television
n3:klicoveSlovo
n6:rating n6:advertising n6:drop n6:commercial%20break n6:television
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[B094A2B4D30C]
n3:nazevZdroje
Marketing & komunikace
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2014
n3:svazekPeriodika
XXIV
n3:tvurceVysledku
Novák, Michal Komárková, Lenka
s:issn
1211-5622
s:numberOfPages
2
n13:organizacniJednotka
31160