This HTML5 document contains 24 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vysledekDruh/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/skupinaOboru/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/predkladatel/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledkuVHodnoceni/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00031156%21RIV10-MSM-31160___/hodnoceni/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/navaznostiVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00031156%21RIV10-MSM-31160___/hodnoceni/2013/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/sjednocenyVysledek/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/rozsahVyrazeni/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:2013
rdf:type
n7:OhodnocenyVysledek
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/h13/resultDetail.do?rowId=RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00031156!RIV10-MSM-31160___
dcterms:title
Nové fundraisingové taktiky uplatňované na trhu dárců
skos:notation
RIV/61384399:31160/08:00031156!RIV10-MSM-31160___
n3:bodoveHodnoceniCelehoVysledku
20
n3:bodovyPodilHodnoceniNaVysledku
0.478
n3:druhVysledkuVHodnoceni
n13:BC
n3:duvodHodnoceni
Metodika hodnocení, výsledek hodnocený již v předchozím hodnocení, body se přebírají.
n3:navaznostiVysledku
n10:V
n3:podilHodnoceniNaVysledku
0.024
n3:predkladatel
n4:orjk_31160
n3:publikacniKanal
Aktuálne marketingové trendy v teórii a praxi
n3:rokHodnoceniVysledku
n5:2014
n3:rozsahVyrazeni
n17:0
n3:skupinaOboru
n9:03
n3:upraveneBodoveHodnoceniCelehoVysledku
21.599
n3:upravenyBodovyPodilHodnoceniNaVysledku
0.516
n3:vysledek
n11:RIV%2F61384399%3A31160%2F08%3A00031156%21RIV10-MSM-31160___
n3:vysledekDruh
n16:C
n3:domaciTvurceVysledku
n15:tvurce_Nov%C3%BD%2C%20Jan
n3:idSjednocenehoVysledku
JHQmcJBFeDIkpJGv2ft7qLXU5Kg=
n3:obor
n12:AH
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2008
n3:sjednocenyVysledek
n18:JHQmcJBFeDIkpJGv2ft7qLXU5Kg%3D