This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00027034%21RIV08-MSM-31160___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31160%2F07%3A00027034%21RIV08-MSM-31160___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: Marketingový management; řízení značek; sociálně odpovědný marketing; holistický marketing Hlavní témata dokumentu: Marketingový management; řízení značek; sociálně odpovědný marketing; holistický marketing Basic themes of document: Marketing Management; Brand Management; Scial Responsibility Marketing; Holistic Marketing
dcterms:title
Fourty Years after Publishing the Book Marketing Management Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management
skos:prefLabel
Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management Čtyřicet let od vydání knihy Marketing Management Fourty Years after Publishing the Book Marketing Management
skos:notation
RIV/61384399:31160/07:00027034!RIV08-MSM-31160___
n4:strany
18;20
n4:aktivita
n17:S n17:N
n4:aktivity
N, S
n4:cisloPeriodika
1
n4:dodaniDat
n10:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n16:3596958
n4:druhVysledku
n14:J
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
415421
n4:idVysledku
RIV/61384399:31160/07:00027034
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
Marketing Management; Brand Management; Scial Responsibility Marketing; Holistic Marketing
n4:klicoveSlovo
n6:Scial%20Responsibility%20Marketing n6:Marketing%20Management n6:Holistic%20Marketing n6:Brand%20Management
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[5C3034BB246B]
n4:nazevZdroje
Marketing Inspirations
n4:obor
n12:AH
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:rokUplatneniVysledku
n10:2007
n4:tvurceVysledku
Hesková, Marie Slabá, M.
s:issn
1336-796X
s:numberOfPages
3
n15:organizacniJednotka
31160