This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31160%2F04%3A00020912%21RIV%2F2005%2FMSM%2F311605%2FN/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31160%2F04%3A00020912%21RIV%2F2005%2FMSM%2F311605%2FN
rdf:type
skos:Concept n21:Vysledek
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: Kvalita služeb; klíčový faktor rozvoje; rozvoj cestovního ruchu; řízení kvality; cestovní ruch Basic themes of document: Services quality; key development factor; tourism delevopment; quality management; tourism Hlavní témata dokumentu: Kvalita služeb; klíčový faktor rozvoje; rozvoj cestovního ruchu; řízení kvality; cestovní ruch
dcterms:title
Kvalita služeb cestovního ruchu jako klíčový faktor rozvoje Kvalita služeb cestovního ruchu jako klíčový faktor rozvoje The quality of tourism services as a key development factor
skos:prefLabel
The quality of tourism services as a key development factor Kvalita služeb cestovního ruchu jako klíčový faktor rozvoje Kvalita služeb cestovního ruchu jako klíčový faktor rozvoje
skos:notation
RIV/61384399:31160/04:00020912!RIV/2005/MSM/311605/N
n3:strany
51;55
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM 311600001)
n3:dodaniDat
n14:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n18:4336615
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
570955
n3:idVysledku
RIV/61384399:31160/04:00020912
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Services quality;key development factor;tourism delevopment;quality management;tourism
n3:klicoveSlovo
n8:tourism n8:key%20development%20factor n8:Services%20quality n8:quality%20management n8:tourism%20delevopment
n3:kontrolniKodProRIV
[ED7CF9001218]
n3:mistoKonaniAkce
Prostějov
n3:mistoVydani
Olomouc
n3:nazevZdroje
Sportovní management a marketing v České republice
n3:obor
n6:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2004
n3:tvurceVysledku
Musil, Martin
n3:typAkce
n9:CST
n3:zahajeniAkce
2004-11-25+01:00
n3:zamer
n19:MSM%20311600001
s:numberOfPages
5
n16:hasPublisher
Univerzita Palackého v Olomouci
n20:isbn
80-244-0978-X
n11:organizacniJednotka
31160