This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31140%2F11%3A00037113%21RIV12-MSM-31140___/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31140%2F11%3A00037113%21RIV12-MSM-31140___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://is.muni.cz/do/econ/sborniky/25665816/EFS2011_prispevky.pdf
dcterms:description
Basic themes of document: CRM; data quality; insurance; success factors; CLV; householding; GCC Hlavní témata dokumentu: CRM; datová kvalita; pojišťovnictví; faktory úspěšnosti; hodnota klienta; domácnost; GCC Hlavní témata dokumentu: CRM; datová kvalita; pojišťovnictví; faktory úspěšnosti; hodnota klienta; domácnost; GCC
dcterms:title
Datová kvalita jako klíčový faktor úspěšnosti implementace CRM systému v pojišťovnictví Data Quality as a Critical Succes Factor of CRM Implemantation in Insurance Datová kvalita jako klíčový faktor úspěšnosti implementace CRM systému v pojišťovnictví
skos:prefLabel
Data Quality as a Critical Succes Factor of CRM Implemantation in Insurance Datová kvalita jako klíčový faktor úspěšnosti implementace CRM systému v pojišťovnictví Datová kvalita jako klíčový faktor úspěšnosti implementace CRM systému v pojišťovnictví
skos:notation
RIV/61384399:31140/11:00037113!RIV12-MSM-31140___
n16:predkladatel
n18:orjk%3A31140
n4:aktivita
n19:I
n4:aktivity
I
n4:dodaniDat
n11:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n13:6293212
n4:druhVysledku
n15:D
n4:duvernostUdaju
n22:S
n4:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
192960
n4:idVysledku
RIV/61384399:31140/11:00037113
n4:jazykVysledku
n12:cze
n4:klicovaSlova
CRM; data quality; insurance; success factors; CLV; householding; GCC
n4:klicoveSlovo
n5:success%20factors n5:data%20quality n5:insurance n5:CRM n5:householding n5:GCC n5:CLV
n4:kontrolniKodProRIV
[34ED05BF7917]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Evropské finanční systémy 2011
n4:obor
n20:BB
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n11:2011
n4:tvurceVysledku
Pejčoch, David
n4:typAkce
n14:WRD
n4:zahajeniAkce
2011-06-03+02:00
s:numberOfPages
5
n10:hasPublisher
Masarykova univerzita
n21:isbn
978-80-210-5509-4
n7:organizacniJednotka
31140