This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31140%2F00%3A00000034%21RIV%2F2001%2FMSM%2F311401%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31140%2F00%3A00000034%21RIV%2F2001%2FMSM%2F311401%2FN
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: řízení péče o zákazníka; CRM; systémová integrace; řízení kvality. Basic themes in document: customer relationship management; CRM; systems integration; quality management.
dcterms:title
Are You Loosing Your Customers and Don't You Know Why? Ztrácíte zákazníky a nevíte proč? Ztrácíte zákazníky a nevíte proč?
skos:prefLabel
Ztrácíte zákazníky a nevíte proč? Ztrácíte zákazníky a nevíte proč? Are You Loosing Your Customers and Don't You Know Why?
skos:notation
RIV/61384399:31140/00:00000034!RIV/2001/MSM/311401/N
n6:strany
433
n6:aktivita
n14:Z
n6:aktivity
Z(MSM 311403001)
n6:dodaniDat
n7:2001
n6:domaciTvurceVysledku
Dohnal, Jan
n6:druhVysledku
n19:D
n6:duvernostUdaju
n12:S
n6:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
733766
n6:idVysledku
RIV/61384399:31140/00:00000034
n6:jazykVysledku
n9:cze
n6:klicovaSlova
customer relationship management; CRM; systems integration; quality management
n6:klicoveSlovo
n10:customer%20relationship%20management n10:systems%20integration n10:CRM n10:quality%20management
n6:kontrolniKodProRIV
[E3C586CD252C]
n6:mistoVydani
Praha
n6:nazevZdroje
Systems integration 2000.
n6:obor
n18:AE
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
2
n6:rokUplatneniVysledku
n7:2000
n6:tvurceVysledku
Kopřiva, Petr Dohnal, Jan
n6:zamer
n15:MSM%20311403001
s:numberOfPages
10
n16:hasPublisher
Vysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta informatiky a statistiky. Katedra informačních technologií
n11:isbn
80-245-0041-8
n17:organizacniJednotka
31140