This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045432%21RIV15-MSM-31130___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F14%3A00045432%21RIV15-MSM-31130___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; loajalita Basic themes of document: marketing research; customer satisfaction; loyalty Hlavní témata dokumentu: marketingový výzkum; spokojenost zákazníků; loajalita
dcterms:title
Customer satisfaction research Výzkum spokojenosti zákazníků Výzkum spokojenosti zákazníků
skos:prefLabel
Výzkum spokojenosti zákazníků Výzkum spokojenosti zákazníků Customer satisfaction research
skos:notation
RIV/61384399:31130/14:00045432!RIV15-MSM-31130___
n3:aktivita
n14:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n11:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n6:9046224
n3:druhVysledku
n13:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
55569
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/14:00045432
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
marketing research; customer satisfaction; loyalty
n3:klicoveSlovo
n10:customer%20satisfaction n10:loyalty n10:marketing%20research
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[EF67D2DB6692]
n3:nazevZdroje
Marketing & komunikace
n3:obor
n17:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2014
n3:svazekPeriodika
XXIV
n3:tvurceVysledku
Tahal, Radek
s:issn
1211-5622
s:numberOfPages
2
n9:organizacniJednotka
31130