This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n7https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034980%21RIV11-MSM-31130___/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034980%21RIV11-MSM-31130___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Basic themes of document: marketing progress; megaintehration; new technology; new economy Hlavní témata dokumentu: vývoj marketingu; megaintegrace; nové technologie; nová ekonomika Hlavní témata dokumentu: vývoj marketingu; megaintegrace; nové technologie; nová ekonomika
dcterms:title
Politické aspekty marketingu a megaintegrace médií Political aspects of marketing and media megaintegration Politické aspekty marketingu a megaintegrace médií
skos:prefLabel
Political aspects of marketing and media megaintegration Politické aspekty marketingu a megaintegrace médií Politické aspekty marketingu a megaintegrace médií
skos:notation
RIV/61384399:31130/10:00034980!RIV11-MSM-31130___
n3:aktivita
n16:Z
n3:aktivity
Z(MSM6138439905)
n3:dodaniDat
n10:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n20:9732470
n3:druhVysledku
n9:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
279645
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/10:00034980
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
marketing progress; megaintehration; new technology; new economy
n3:klicoveSlovo
n6:new%20economy n6:megaintehration n6:marketing%20progress n6:new%20technology
n3:kontrolniKodProRIV
[47501CC8CB92]
n3:mistoKonaniAkce
Smolenice
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevZdroje
K problémom mediálnej komunikácie II.
n3:obor
n12:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n10:2010
n3:tvurceVysledku
Štědroň, Bohumír Pešek, O.
n3:typAkce
n15:WRD
n3:zahajeniAkce
2010-04-27+02:00
n3:zamer
n8:MSM6138439905
s:numberOfPages
7
n17:hasPublisher
Fakulta masmediálnej komunikácie
n7:isbn
978-80-8105-188-3
n21:organizacniJednotka
31130