This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034972%21RIV11-GA0-31130___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F61384399%3A31130%2F10%3A00034972%21RIV11-GA0-31130___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Hlavní témata dokumentu: spotřební chování a body image; body image; kulturní predispozice; obsahová analýza; agenturní data; kvantitativní výzkum; spotřební marketing Hlavní témata dokumentu: spotřební chování a body image; body image; kulturní predispozice; obsahová analýza; agenturní data; kvantitativní výzkum; spotřební marketing Basic themes of document: consumer behaviour; body image; cultural predisposition; content analysis; syndicated data; quantitative research; consumer marketing
dcterms:title
Marketingový pohled na body image a spotřební kulturní predispozice Marketing view on body image and consumer cultural predispositions Marketingový pohled na body image a spotřební kulturní predispozice
skos:prefLabel
Marketingový pohled na body image a spotřební kulturní predispozice Marketingový pohled na body image a spotřební kulturní predispozice Marketing view on body image and consumer cultural predispositions
skos:notation
RIV/61384399:31130/10:00034972!RIV11-GA0-31130___
n3:aktivita
n12:P
n3:aktivity
P(GA402/09/0311)
n3:dodaniDat
n15:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n19:5681782
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
269718
n3:idVysledku
RIV/61384399:31130/10:00034972
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
consumer behaviour; body image; cultural predisposition; content analysis; syndicated data; quantitative research; consumer marketing
n3:klicoveSlovo
n4:body%20image n4:syndicated%20data n4:quantitative%20research n4:consumer%20behaviour n4:content%20analysis n4:cultural%20predisposition n4:consumer%20marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[9B157D805C70]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Aktuálne výzvy v marketingi a ich uplatnenie v praxi
n3:obor
n18:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n9:GA402%2F09%2F0311
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2010
n3:tvurceVysledku
Koudelka, Jan
n3:typAkce
n7:WRD
n3:zahajeniAkce
2010-10-15+02:00
s:numberOfPages
10
n10:hasPublisher
Ekonóm
n11:isbn
978-80-225-3037-8
n14:organizacniJednotka
31130